2007-11-27, 16:39
Medlem
De undrar jag me... nån sa att där fanns effe men.....

Citat:
Ursprungligen postat av everymove__
va e elefanten?
Citera
2007-11-27, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ILSE12
De undrar jag me... nån sa att där fanns effe men.....

det är en elefant.
Citera
2007-11-27, 16:41
Medlem
OKI!!
Citat:
Ursprungligen postat av teemb
det är en elefant.
Citera
2007-11-27, 17:00
Medlem
Håller me... undrar va de är för skillnad på efedrin å efedrea jag menar givetvis i effekt...
Är det nån som tagit Lefigen??? är de bra?? Samt funkar stackers?? Å de finns ju huuur många sorter som helst.....
nä tacka vet jag rena små vita vackra nån som vet nåt... pma mej då.....

Citat:
Ursprungligen postat av voidcore
blir helt knäpp! förut badade man ju i effe! nu är det hemsk svårt att få tag på det..... har letat som en tok beställt från usa de ville inte skicka ordern grrr.. Är det nån i 016 trakten som har ett litet lager och vilj sälja av en kur??
skicka gärna ett pm!
Citera
2007-11-27, 17:21
Medlem
trissels avatar
Citat:
Håller me... undrar va de är för skillnad på efedrin å efedrea jag menar givetvis i effekt...
Är det nån som tagit Lefigen??? är de bra?? Samt funkar stackers?? Å de finns ju huuur många sorter som helst.....
nä tacka vet jag rena små vita vackra nån som vet nåt... pma mej då.....

Stackers fungerar så länge dem innehåller efedrin/ephedra. Köp aldrig Stackers utan detta, det är som att kasta pengar i sjön!
Citera
2007-11-27, 17:29
Medlem
Men de går ju f..n inte å få tag i efedrin längre... allt är ju utan, å de stackars sidor som de finns kvar på kostar de ju HUUUUR mycke som helst, samt vet man ju inte vad det är för skit förren man provat å då redan betalat plenty...

Citat:
Ursprungligen postat av trissel
Stackers fungerar så länge dem innehåller efedrin/ephedra. Köp aldrig Stackers utan detta, det är som att kasta pengar i sjön!
Citera
2007-11-27, 17:42
Medlem
trissels avatar
Desto svårare att få tag på, desto dyrare blir det. Smakar det så kostar det.
Citera
2007-11-27, 17:53
Medlem
för att hitta efedrin krävs inte mycket sökande. om folket har dessa abstinensliknande symptom borde ju inte en krona extra betyda någon skillnad. steoridaffärer brukar sälja efedrin, likaså nätapotek.
Citera
2007-11-27, 20:31
Medlem
nja

Jag menar inte att jag inte är villig å betala, men jag har ingen lust å kasta ut en massa på skit, som lovar mycket men håller lite... å man vet ju inte förren man provat å då va de typ sockerpiller för 1200 kr..... KUL..

Citat:
Ursprungligen postat av teemb
för att hitta efedrin krävs inte mycket sökande. om folket har dessa abstinensliknande symptom borde ju inte en krona extra betyda någon skillnad. steoridaffärer brukar sälja efedrin, likaså nätapotek.
Citera
2007-11-27, 20:38
Medlem
Citat:
Jag menar inte att jag inte är villig å betala, men jag har ingen lust å kasta ut en massa på skit, som lovar mycket men håller lite... å man vet ju inte förren man provat å då va de typ sockerpiller för 1200 kr..... KUL..

dåså, flesta utländska sidor är seriösa till skillnad från de svenska.
Citera
2007-11-27, 21:30
Medlem
Har hittat en sida somenbart har eff. undrar omEphedrine (Hydrochloride) 8 mg
är nåt å satsa på??? tror du att de är ok?? är detta de små tror ni/du ??Kostar 8.99 £ / är de ok för 150 st eller nån som vet???

QUOTE=teemb]dåså, flesta utländska sidor är seriösa till skillnad från de svenska.[/quote]
Citera
2007-11-27, 21:48
Medlem
Citat:
Har hittat en sida somenbart har eff. undrar omEphedrine (Hydrochloride) 8 mg
är nåt å satsa på??? tror du att de är ok?? är detta de små tror ni/du ??Kostar 8.99 £ / är de ok för 150 st eller nån som vet???

QUOTE=teemb]dåså, flesta utländska sidor är seriösa till skillnad från de svenska.
[/quote]

blir det inte 1,2 gram? jo jag tror det, låter som ett vettigt pris för en som inte får tag i något

medicinsk dos ligger någonstans på 60 mg 3 ggr per dag mot astmabesvär så där har du utgångspunkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in