2007-11-27, 21:53
Medlem
Mina (lepigen)väntar på posten, köpte från ett välkänt nät apotek (europ...) Ska testa nu om dom är lika bra som stackers var. Har även köpt frön så jag ska odla hemma. Bäst att köpa upp sig nu innan det blir totalt omöjligt. Den dagen det blir omöjligt börjar jag med tjack o det vill jag fan inte! Vill fortsätta vara vacker så länge jag kan hehe
Citera
2007-11-27, 22:04
Medlem
Hag hämtade ut mina idag!! Hoppas på det bästa!! ska börja imorgon.. hör av dej vad du tycker om dem. vi har köpt samma från samma ställe tror du att ren effe ( små vita ) är bättre?? dessa är STORA kapslar..
Men de brukar ju va lätta å svälja..men ett orosmoment...de luktar inget! förhoppningsvis beror de på att de är inkapslade,,, kramiz

Citat:
Ursprungligen postat av julia133
Mina (lepigen)väntar på posten, köpte från ett välkänt nät apotek (europ...) Ska testa nu om dom är lika bra som stackers var. Har även köpt frön så jag ska odla hemma. Bäst att köpa upp sig nu innan det blir totalt omöjligt. Den dagen det blir omöjligt börjar jag med tjack o det vill jag fan inte! Vill fortsätta vara vacker så länge jag kan hehe
Citera
2007-11-27, 22:06
Medlem
Hag hämtade ut mina idag!! Hoppas på det bästa!! ska börja imorgon.. hör av dej vad du tycker om dem. vi har köpt samma från samma ställe tror du att ren effe ( små vita ) är bättre?? dessa är STORA kapslar..
Men de brukar ju va lätta å svälja..men ett orosmoment...de luktar inget! förhoppningsvis beror de på att de är inkapslade,,, kramiz By the way, vad ska du gö me fröna???

Citat:
Citera
2007-11-27, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ILSE12
Men de brukar ju va lätta å svälja..men ett orosmoment...de luktar inget! förhoppningsvis beror de på att de är inkapslade,,, kramiz By the way, vad ska du gö me fröna???

Luktar dom inte? Jävla skit! Jag har tagit inkapslade tidigare och dom har ju luktar ganska mycket . Men kan inte du höra av dig imorgon och säga om dom funkar så vet jag innan jag hämtar ut dem, har nämligen köpt flera burkar så det skulle ju va lite surt om det är fake... Tror fan att jah ska köpa rena ephedrina level istället, billigare och verkar bättre.
Fröna ska ja ju odla såklart
Citera
2007-11-27, 22:32
Medlem
Spinnacers avatar
Får man inte sjukt dålig hy av ephedra/effedrin?
Citera
2007-11-27, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spinnacer
Får man inte sjukt dålig hy av ephedra/effedrin?

Nej, min hud är iaf jättefin
Citera
2007-11-27, 22:50
Medlem
Varför inte rent efedrin?? vad är bättre?? är inte rent ok?? har fått nys av en kompis på rent effe. Jag testar mina kapslar direkt i morgon, å hör av mej på din pm under dan/em...så avvakta me¨å hämta ut dem de va ju inte de billigaste så......

Citat:
Nej, min hud är iaf jättefin
Citera
2007-11-27, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ILSE12
Varför inte rent efedrin?? vad är bättre?? är inte rent ok?? har fått nys av en kompis på rent effe. Jag testar mina kapslar direkt i morgon, å hör av mej på din pm under dan/em...så avvakta me¨å hämta ut dem de va ju inte de billigaste så......

Ok schysst

Kör på äkta! Men akta dig för fake! Jag har kört på ephedra i 6 år men nu har jag blivit så himla resistent så jag köper nog rent nästa gång..

Jag undrar bara varför rent verkar vara så mycket lättare att få tag på än ephedra, verkar lite mysko och jag vill ju inte bli blåst..
Citera
2007-12-03, 18:17
Medlem
kickes avatar
Någon som har provat den här sidan??!

http://www.lepigenshop.net/shop/products_lepigenXstrong.htm
Citera
2007-12-03, 18:23
Medlem
yeah´ss avatar
Ush ush ush..jag har en jävla massa gammla stackers kvar, känner mig bara smutsig och stirrig när dom slår på. Svettas och darrar, samt blir lite orolig när det börjar trappa ner..

ush!
Citera
2007-12-03, 18:41
Medlem
trissels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeah´s
Ush ush ush..jag har en jävla massa gammla stackers kvar, känner mig bara smutsig och stirrig när dom slår på. Svettas och darrar, samt blir lite orolig när det börjar trappa ner..

ush!

Tyvärr är det baksidan av preparatet, fast man lär sig leva med det. Det kan till och med kännas skönt efter ett tag.
Citera
2007-12-03, 19:09
Bannlyst
inte problem alls att handla lite effedrin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här