2014-02-18, 02:09
Medlem
Morgonsnusen är ju överlägsen, orgasm
Senast redigerad av Floosiki 2014-02-18 kl. 02:12.
Citera
2014-02-18, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av najjten
Den perfekta snusen är den man tar efter att man druckit 1dl öl och just har öppnat den andra eftersom att den första är redo att svepas. Favoritsnusen är INTE ettan portion. MEN! Till en ljus lager är den faktiskt oslagbar konstigt nog.

Åh vilken smakkombination. Det måste jag prova.
Citera
2014-02-18, 10:59
Medlem
Big.Bangs avatar
Morgonsnusen när fåglarna kvittrar och solen skiner är nirvana. Vem fan behöver heroin?!
Citera
2014-02-27, 23:36
Medlem
buttnutters avatar
En göteborgs rapé efter en riktigt ordentlig måltid slår det mesta. Morgonen är ju också en klassiker, när nikotinbehovet är som störst.

Minst skönt är det när man har sprängande huvudvärk/feber dock.
Citera
2014-02-28, 02:38
Medlem
Efter en härlig dag, kanske en jobbig sådan och man sätter sig framför datorn och startar ett Cs game och bara sätter in en prilla det var det jag älskade mest med snuset men just nu har jag varit fri 1 månad från snuset
Citera
2016-01-05, 19:21
Bannlyst
Snustips

Hej

Jag har börjat undvika morgonsnus helt och hållet
Jag vet att många älskar morgonsnusen, inte jag alltid så det har varit lättare för mig

Men såhär blir det en bra nedtrappning och både billigare och lättare
Att sluta är svårt som fan. Att trappa ner är fan så mycket bättre

Jag mediterar varje morgon och käkar frukost. Man kan få lite snus sug
men då sticker jag å tränar alternativt till jobbet, då försvinner suget när man pumpar vikter

Sen är man glad att man väntat så länge med första prillan, så då känns det gott att vänta mer och mer
lite som att vänta på lunchen på morgonen. Man vet att den kommer
Man vet att jag kommer få gott snus snart

Idag tog jag första prillan 17:00 !
Och jag ska lägga mig 22
Jag hinner bara ta en 4-5 st

Billigare och hälsosammare!

Man vänjer sig fort vid att inte få snus hela tiden
På kvällen är dock suget så stort så det går inte
Men morgonen funkar, prova!
Citera
2016-01-05, 19:38
Medlem
Strychnos avatar
Trådar sammanfogade.

/Moderator
Citera
2016-01-05, 20:18
Medlem
jonesy.s avatar
Morgon prillan till kaffet,alltid.
Citera
2016-01-06, 17:22
Medlem
När man precis duschat, borstat tänderna, valt en snygg outfit och tar på sig skorna för att gå till krogen. Så lägger man en prilla under läppen och känner att kvällen är igång.
Citera
2016-01-07, 09:01
Medlem
Jag är snusar inte regelbundet, händer ibland att jag köper mig en dosa snus, märke varierar, blir väl nästan alltid portion men har fått gratis lös förut vilket är helt och hållet bäst. Gå upp på morgonen, gärna en ledig dag, brygga sig några koppar kaffe, käka frukost och sedan till andra koppen kaffe, en fin snus. Det är en underbar känsla att veta att snus finns, lite som en efterrätt. Även på kvällen, när man är ensam och kollar på film, då sitter det fint med en stor prilla lös och något att dricka. Blir lite mysigare när man känner sig ensam att få ta en snus.
Citera
2016-01-07, 09:02
Medlem
vanligvaniljs avatar
Efter du har ätit riktigt god mat och ska ta en iskall öl för att sedan stoppa in en Göteborgs rapé.
Citera
2016-01-07, 09:42
Medlem
deffans avatar
Morgon helt klart
Man går upp kliar sig på skinkan på väg till kylskåpet och bakar till den godaste prillan någonsin, sen intar man sängen och mobil surfar på flashback
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in