2011-08-13, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotardo
Jag kan verkligen inte komma på ett tillfälle där det inte smakar gott med en snus...
Men efter maten och kaffe-snusen är speciell.

Att slänga sig i soffan, käka chips och dricka coca-cola tills man är riktigt sådär perfekt nöjd, och sedan ta en snus och somna... Det måste vara himmelen. Skulle jag dö då, är det fan värt det.

Ibland när jag har druckit så blir jag jävligt torr under läppen och då är det inte gott med snus. Lyckligtvis är det så sällan detta händer så.

Dagen efter alltså
Citera
2011-08-13, 21:57
Medlem
Uses avatar
Snusen ter sig bäst i samband med mat
Citera
2011-08-13, 22:10
Medlem
Herblaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hof44
När man precis borstat tänderna e den goaste snusen..

Helt klart håller jag me dej där. Finns inget annat bättre tillfälle
Citera
2011-08-13, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pangkaka
Ibland när jag har druckit så blir jag jävligt torr under läppen och då är det inte gott med snus. Lyckligtvis är det så sällan detta händer så.

Dagen efter alltså

Ja det är klart, dagen efter är kanske inte så lyckat. Jag snusar inte när jag käkar eller dricker heller, snusen verkar tendera att lossna då.
Citera
2011-08-14, 00:24
Medlem
Hamnbolls avatar
På bakfyllan är det verkligen inte gott med snus. Jag kan få sån fruktansvärt halsbränna, illamående, och så skenar hjärtat iväg om jag kör starka snus och spär på bakfylleångesten.

Däremot, alla andra tillfällen är fantastiska. Bäst är på kvällen eller efter en stor måltid (alt. en pizza). Snus är fantastiskt till kaffe också!
Citera
2011-08-15, 13:32
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamnboll
På bakfyllan är det verkligen inte gott med snus. Jag kan få sån fruktansvärt halsbränna, illamående, och så skenar hjärtat iväg om jag kör starka snus och spär på bakfylleångesten.

Mm, snuset är fan rena giftet på en redan giftig bakfylla.
Citera
2011-08-15, 14:55
Medlem
linjalvaxts avatar
Den absolut bästa snusen intas efter en rejäl portion mat. Man ska ha riktigt ont i magen när man lägger sig tillrätta i soffan och känner hur ögonlocken sakta faller ihop. Då mina vänner kan man verkligen njuta av livet
Citera
2011-08-15, 21:47
Medlem
Sagads avatar
Efter maten och första på morgonen om man inte sover med snus, usch. Inget för mig iaf
Citera
2011-09-01, 12:47
Medlem
själv så snusen man tar när det är prov är ju inte helt fel! och en snus till en öl framför tv'n är ju inte heller så fel
Citera
2011-09-01, 13:01
Medlem
MumsMysans avatar
Till dagens eko 16.45.
Citera
2011-09-01, 13:13
Medlem
saggesalivs avatar
Efter första ölen finns det inget bättre än en prilla!
Citera
2011-09-04, 10:16
Medlem
biggelss avatar
Det finns INGEN snus som är lika god som den som intas direkt efter en sjuhelvetes middag, när man är så mätt så att man nästan spyr och tar en snus och en kaffe.
Det kan man kalla livskvalité
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in