2007-01-25, 16:30
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colours
Bla bla bla bla....

Jag snackade mer om sjlva cancontrollen. Jo visst. Wufc o diverse tgmlare kr ju snabba enkla stilar. Men fr att det ska bli bra mste man ju nd ha en bra kontroll ver cannan.. eller hur? Fr det som tar tid att f bra r ju sjlva cancontrollen. Att lgga grejjer p 5 minuter kan ju vem som helst.
2007-01-25, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA
Jag snackade mer om sjlva cancontrollen. Jo visst. Wufc o diverse tgmlare kr ju snabba enkla stilar. Men fr att det ska bli bra mste man ju nd ha en bra kontroll ver cannan.. eller hur? Fr det som tar tid att f bra r ju sjlva cancontrollen. Att lgga grejjer p 5 minuter kan ju vem som helst.

Nej, skulle snarare sga tvrtom.
Det som tar lngst tid r att f en schysst stil och bra letters.
Cancontrol fr man vldigt fort om man mlar ngra gnger i veckan konternuerligt. Det ska inte ta me rn ngra mnader, som max. Om man inte r helt efter sklart.

Det svra r att kunna lgga grymma grejjer och ha bra cancontrol nr man kr vldigt snabbt. Men siktar man p skit s lgger man skit, ven om man har bra cancontrol, siktar man hgt s startar man hgt och utvecklas till snnt som r p en hg niv.
2007-01-25, 17:15
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Nej, skulle snarare sga tvrtom.
Det som tar lngst tid r att f en schysst stil och bra letters.
Cancontrol fr man vldigt fort om man mlar ngra gnger i veckan konternuerligt. Det ska inte ta me rn ngra mnader, som max. Om man inte r helt efter sklart.

Det svra r att kunna lgga grymma grejjer och ha bra cancontrol nr man kr vldigt snabbt. Men siktar man p skit s lgger man skit, ven om man har bra cancontrol, siktar man hgt s startar man hgt och utvecklas till snnt som r p en hg niv.

Jo men hur ofta r det "nybrjare" brjar kra ett antal gnger i veckan?
Det r ju efter ett tag som man brjar bli bttre som man kr mer och mer.
2007-01-26, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA
Jo men hur ofta r det "nybrjare" brjar kra ett antal gnger i veckan?
Det r ju efter ett tag som man brjar bli bttre som man kr mer och mer.

Jo det r ju sant, vissa nybrjare kr vll kanske inte s ofta.
2007-01-26, 00:39
Medlem
Rikard_s avatar
Hller med Colours kann kontrollen kommer rtt s snabbt. Stilen tar lite lngre tid.
2007-01-26, 05:53
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Jo det r ju sant, vissa nybrjare kr vll kanske inte s ofta.
De va ju inte s att jag menade att de tar 10 r eller ngot och f ihop en bra cancontrol.(ven om det nu lt s) Bara det att jag tycker det r det som tar lngst tid d det r lttare och hitta en stil som man tycker passar en.

Edit: Fast det kanske inte gller oss alla?
2007-01-26, 06:52
Medlem
stolens avatar
Att kra eller inte kra...det r frgan...
Damma i ett fame...eller veta att man ine har nn stajl...skita i stilen o kra som fan nd...det r ett val helt enkelt...har vl alltid funnits sdana eller? Nu frgar jag er gamla rvar?
2007-01-27, 02:23
Medlem
spaq r i fosterfamilj/fosterhem, hur vet jag det ? bor i samma stad och trffat han och umgs med en av hans bombar kompisar.han r 15 r, sano r under 15
2007-01-27, 11:21
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bauerczx
spaq r i fosterfamilj/fosterhem, hur vet jag det ? bor i samma stad och trffat han och umgs med en av hans bombar kompisar.han r 15 r, sano r under 15
r inte alls sker p detta men har hrt att ven Sano r i/hos fosterfamilj.
2007-01-27, 13:27
Medlem
Men herregud, sitta och spekulera i tv snorungars privat liv, som dessutom r tv ritkgit toys. Vafan liksom.
2007-01-27, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
r inte alls sker p detta men har hrt att ven Sano r i/hos fosterfamilj.

s kan det vara, bda 2 gr ju inget annat n hnger i tuben
2007-01-27, 18:38
Medlem
brcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_arne
Vi hade ngot bakom pannloben och det som vi hade gav oss insikten om att det vi gjorde knappt ens dg till ett fame. Man ska anvnda vggar/tg/stationer fr att visa upp sina frdiga skills inte fr att visa att man r lika efterbliven p att mla som han ser ut.

Jo, det stmmer vl kanske. Tror inte spaq har ngon kontakt med ldre lirare som vgat sga t honom att det han gr ser ut som fetta, frutom mel d.. Sjlvdistans r ngot som vldigt mnga av dagens mlare saknar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in