2007-01-20, 03:58
Medlem
Hur fixar man det?
Citera
2007-01-20, 08:37
Medlem
tattoosandbeers avatar
Ja det skulle jag gärna veta å, verkar ju fan funka på alla andra kontant kort....
Citera
2007-01-20, 09:17
Medlem
vad jag vet så har Samtal Väntar aldrig funnits till Comviqs kontantkort, dom tycker väl att dom tjänar mer pengar på alla startavgifter när folk kopplas vidare till IQ-numerik eller IQ-svar, som ligger påkopplade som standard

för att alla ska slippa onödiga startavgifter som oftast utgör den största delen av mobiltelefonikostnaderna numera, så brukar jag rekommendera alla att koppla ur vidarekopplingarna vid upptaget och ej svar, eller förlänga fördröjningen på ej svar till maximala 30 sekunder, istället för löjliga 15 sekunder som oftast är standard idag, så att folk hinner svara innan man kommer till telefonsvararen och åker på ytterligare en startavgift helt i onödan

Comviq verkar dessutom ha lagt på dom där förbannnade ringuppsignalerna som standard på nya abonnemang numera!? en väninna som nyligen porterade till Comviq Kompis-abonnemang fick det ofoget påslaget utan att ha gjort nånting, och jag sa att tills hon tar bort den så ringer jag inte till henne mer, när jag ringer någon så ska jag höra enbart riktiga signaler, så jag hör vad som pågår och inte nått jävla trams som låter som en telefonsvarare
Citera
2007-01-22, 13:33
Medlem
The BlaBlas avatar
är inte helt säker, men pröva *43#
Citat:
Ursprungligen postat av majorna hammerskins
Hur fixar man det?
Citera
2007-01-22, 15:11
Medlem
tattoosandbeers avatar