• 1
  • 2
2007-01-21, 09:12
Medlem
Nu har jag äntligen fått ihopa de 2 filerna , jag har nu en videofil men 2 subfiler , hur sätter jaag dit texten enklast och med vad ?
Citera
2007-01-21, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av umela
Nu har jag äntligen fått ihopa de 2 filerna , jag har nu en videofil men 2 subfiler , hur sätter jaag dit texten enklast och med vad ?
Men sök, det är nog det mest återkommande ämnet i denna forumdelen.
Citera
2007-01-21, 10:01
Medlem
Nidstangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av umela
Fungerade det inte så som jag sa tidigare ?

Citat:
Ursprungligen postat av Nidstang
Jag har inte gjort det själv, men jag skulle använda AviDemux --> Tools --> VOB eller OCR. Lycka till.
Man måste nog lägga till sub-filen först till respektive .avi-fil innan man sätter ihop .avi-filerna. Annars vet jag inte hur man gör tyvärr.
Citera
2007-06-26, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nidstang
Fungerade det inte så som jag sa tidigare ?

Man måste nog lägga till sub-filen först till respektive .avi-fil innan man sätter ihop .avi-filerna. Annars vet jag inte hur man gör tyvärr.

Man kan annars väldigt smidigt sätta ihop sub-filerna med TimeAdjuster

http://www.softpedia.com/get/Multime...Adjuster.shtml

Då öppnar du bara den första sub-filen med TimeAdjuster, högerklickar i texten och väljer "sammanfoga två filer..." och så öppnar du den andra filen också. Sedan så högerklickar du på den filen du vill ha först och väljer "sammanfoga två filer..." och då frågar den hur mycket man vill förlänga (typ hur många tiondelars sekunders fördröjning) den andra filen med. Om det var 2 synkade filer från början så är det bara att trycka ok. Högerklicka sedan på den nya rutan som kommer upp och välj "Spara som". Nu är det klart. Kanske låter lite krångligt, men det är extremt simpelt om du bara har programmet framför dig.
Citera
2007-12-25, 12:59
Medlem
Mjölkmustaschs avatar
Ljudet följer inte med:(

Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Easy video joiner är löjligt enkel för att sätta ihop filmklipp.
Har använt detta programmet + ett annat (AVIMux-GUI) men när jag satt ihop filerna så försvinner ljudet. Hur löser man det??
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in