2007-01-25, 16:00
Medlem
Churchills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suckysucky
då ingen av bröderna är i närheten att ens nudda vid något av ovanstående så vi förstår nu alla att du driver med oss
Korrekt iakttagelse.
Liksom den beskrivning jag tidigare kommenterade.
Den hade fått med det mesta, fast Churchill hade nöjet att betrakta det hela på mycket nära håll.
Citera
2007-01-25, 16:04
Medlem
suckysuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Churchill
Korrekt iakttagelse.
Liksom den beskrivning jag tidigare kommenterade.
Den hade fått med det mesta, fast Churchill hade nöjet att betrakta det hela på mycket nära håll.

Churchill har möjligtvis inte den goda smaken att delge oss vanliga lite vidare information kring de två små grisarna?

edit: kom förresten att tänka på när Alex hade försovit sig till Adam och Gry på mixmegapol.

Anders Timell satt också i studion och förklarade att Alex´s överbett hade kommit i tid till studion men Alex själv kom om en kvart
Citera
2007-01-25, 22:19
Medlem
Churchills avatar
Citat:
Churchill har möjligtvis inte den goda smaken att delge oss vanliga lite vidare information kring de två små grisarna?
Vad vill ni veta?
Citera
2007-01-25, 22:42
Medlem
Citat:

edit: kom förresten att tänka på när Alex hade försovit sig till Adam och Gry på mixmegapol.

Anders Timell satt också i studion och förklarade att Alex´s överbett hade kommit i tid till studion men Alex själv kom om en kvart

Konstigt att Anders hugger på Schulman, när båda bröderna är stammisar på Grillen. Jag har själv flera gånger träffat dom där, och även fast de är fula, haft roliga diskusioner med dom.
Citera
2007-01-26, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spence
Konstigt att Anders hugger på Schulman, när båda bröderna är stammisar på Grillen. Jag har själv flera gånger träffat dom där, och även fast de är fula, haft roliga diskusioner med dom.

då borde du oxå känna till att Timell är "speciell" samt veta att Schulman har självdistans och bjuder på skämt om sin tandrad..
Citera
2007-01-26, 09:00
Medlem
suckysuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spence

grejen var att Alex sagt något syrligt om Anders i något program tidigare - så det var lite payback-time för Anders del. Men dom tog det båda två med en stor portion humor - där steg Alex i mina ögon!
Citera
2007-02-12, 21:12
Medlem
Vad är allt det här med "suicidal" då? Ska dom ta livet av sitt alterego?
Citera
2007-02-13, 22:39
Medlem
Kollar man Ratsit bor Alex Schulman(n) i Johanneshov. Det känns inte så där jävla överklass. Månadsinkomsten är heller inget man direkt associerar med en jetsetkille. (Om det nu är samma kille, vill säga.)
Citera
2007-02-13, 22:59
Medlem
Citat:
grejen var att Alex sagt något syrligt om Anders i något program tidigare - så det var lite payback-time för Anders del. Men dom tog det båda två med en stor portion humor - där steg Alex i mina ögon!

Det är ju självironi och självinsikt som finns i allt dom skriver. Dom är roliga. Punkt.

För övrigt är Anders MYCKET speciell. Men det får väl bli i en annan tråd.
Citera
2007-02-22, 22:54
Medlem
droopys avatar
Nu dör han snart..

http://www.stureplan.se/blogs/ombuds...hp?blogid=2378
Citera
2007-02-23, 15:22
Medlem
Lakritstrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av droopy
Nu dör han snart..

http://www.stureplan.se/blogs/ombuds...hp?blogid=2378

Ett reklamtrick. Vi som hoppades på smaskiga bilder i Mondo, Bizarre & Gore är mycket besvikna
Citera
2008-02-13, 23:43
Medlem
gals avatar
Underhållande: www.kanal5sverige.se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in