2009-06-18, 19:51
Medlem
Mr.Muttleys avatar
Jelzin vodka har det blivit på senare tid då det funnits tillgängligt till ett hyfsat pris. Annars blir det Explorer på systemet.
Skulle Black death Vodka komma tillbaka i deras sortiment skulle denna bli första valet alla gånger.Smak och design är ett vinnande koncept.
Citera
2009-06-18, 22:45
Medlem
leuchdiodens avatar
Jeltzin i BiB
Citera
2009-06-23, 00:06
Medlem
klantons avatar
Jippi

Jag är inte så mycket för smuggelvodka då jag vill veta vad det är jag häller i mig. ABSOLUT VODKA och SKYY VODKA är bra, dock dyrare.
Citera
2009-06-23, 00:10
Medlem
Zaranoff såklart, billig och god. Absolut och alla deras äckliga smaker kan ju bara....
Citera
2009-06-23, 19:49
Medlem
Rubensteins avatar
har slutat dricka vodka pågrund av för mycket incidenter.
men när jag var inne på vodka så var det jeltzin och nån annan smuggel shit som jag fick ge högst en hundring för, och när det inte fanns smuggelvodka att tillgå så blev det koskenkorva från systemet.
Citera
2009-06-23, 19:55
Om det ska vara så, Smirnoff
Citera
2009-06-23, 20:03
Medlem
Smirnoff, Stolichnaya eller Koskenkorva

Ska jag köpa smaksatt är Aivy en självklarhet.

Allt annat i samma prisklasser eller lägre kommer inte på fråga.
Citera
2009-06-23, 20:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av roedtelefon
Om det ska vara så, Smirnoff
+1 Smirnoff är lätt den godaste vodkan på systemet jag smakat hittills bra pris och snygg flaska kan inte bli så mkt bättre testade nyligen Belvedere http://www.systembolaget.se/SokDryck...0&SokStrangar= en polsk lyx vodka men för att vara ärlig gillar jag smirnoff mer och då smirnoff kostar 150:- mindre e det ignet svårt val...

Ni kanske kan tipsa om någon sort jag borde prova på systemet?
har testat Koskenkorva, Absolut, Wyborowa, Smirnoff, Svensk, Arctic och Belvedere synd att de inte har Wyborowa på systemet längre den är helt överlägsen enligt mig
Citera
2009-06-24, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Security
+1 Smirnoff är lätt den godaste vodkan på systemet jag smakat hittills bra pris och snygg flaska kan inte bli så mkt bättre testade nyligen Belvedere http://www.systembolaget.se/SokDryck...0&SokStrangar= en polsk lyx vodka men för att vara ärlig gillar jag smirnoff mer och då smirnoff kostar 150:- mindre e det ignet svårt val...

Ni kanske kan tipsa om någon sort jag borde prova på systemet?
har testat Koskenkorva, Absolut, Wyborowa, Smirnoff, Svensk, Arctic och Belvedere synd att de inte har Wyborowa på systemet längre den är helt överlägsen enligt mig

Stolichnaya borde du testa, det är en av dom få som finns på systemet som använder sig av den ganska allmänt accepterade metoden att filtrera vodkan genom kvarts för att ta bort orenheter. Koskenkorva är bättre än smirnoff btw, se bortom reklamen.
Citera
2009-06-24, 01:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av imaginos
Stolichnaya borde du testa, det är en av dom få som finns på systemet som använder sig av den ganska allmänt accepterade metoden att filtrera vodkan genom kvarts för att ta bort orenheter. Koskenkorva är bättre än smirnoff btw, se bortom reklamen.
Blir en Kosken, Stolichnaya och kanske en Skyy när man e på systemet nästa gång här skall testas vodkor är även lite intresserad av Grey goose någon som testat den?
Citera
2009-06-24, 01:53
Medlem
NicJays avatar
Senaste vodkan jag köpte på systemet var Dworek Vodka
http://systembolaget.se/SokDrycker/P...3a%3a%3a%3a%3a

var helt ok...smakade varken bu eller bä
Citera
2009-06-24, 13:47
Medlem
Aragonis avatar
Kronvodka.