2007-02-04, 13:18
Medlem
Adzs avatar
Det syns inte på ett inlägg att det har blivit editerat. Jag tycker att det borde stå kanske ett litet nummer hur många gånger det har blivit editerat.
Citera
2007-02-28, 00:00
Medlem
filofaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajajaj
Instämmer med Ignatius i denna fråga.
Jag med! Skit också! Det här var inte ALLS bra.
Citera
2007-04-18, 20:26
Medlem
filofaxs avatar
Nu har det gått ett tag.

Jag tycker att en timme är för kort..! Ni har inga planer på att ändra tiden igen..?
Citera
2007-04-19, 09:35
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filofax
Nu har det gått ett tag.

Jag tycker att en timme är för kort..! Ni har inga planer på att ändra tiden igen..?

Nej det tror jag inte.
Citera
2007-04-19, 09:36
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adz
Det syns inte på ett inlägg att det har blivit editerat. Jag tycker att det borde stå kanske ett litet nummer hur många gånger det har blivit editerat.

Jo det syns om det har blivit editerat bara inte hur många gånger. Man kan hinna editera utan att det syns men då har man bara någon minut på sig.

Nu har jag ändrat i detta inlägg och det syns nedan.
Citera
2007-04-19, 09:39
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filofax
Nu har det gått ett tag.

Varför tycker du att en timme är för kort? Själv använder jag bara edit knappen för att lägga till lite text eller rätta något stavfel och det gör jag nästan i alla fall inom några minuter efter att jag postat inlägg.
Citera
2007-04-24, 16:17
Medlem
Jävla puckoidé. Nu står det ett jävla fel i min tråd och inte kan jag editera det. Bara för att skittrådar ska gynnas så ska min tråd missgynnas, det var ju inte lite puckat. Man kan inte ens få editera vissa delar trots att man ber om det. Jävligt puckat det också.
Citera
2007-04-24, 16:45
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vTrill
Jävla puckoidé. Nu står det ett jävla fel i min tråd och inte kan jag editera det. Bara för att skittrådar ska gynnas så ska min tråd missgynnas, det var ju inte lite puckat. Man kan inte ens få editera vissa delar trots att man ber om det. Jävligt puckat det också.

Om det är kris så be en mod i forumsdelen att ändra felet.
Citera
2007-04-24, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Det gick inte.
Citera
2007-04-24, 17:03
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vTrill
Det gick inte.

Gick det inte att be en mod fixa det? Klart fan det går. Om sen inte modsen vill ända det är ju en helt annan sak och upp till var och en av oss.
Citera
2007-04-24, 20:32
Medlem
Citat:
Gick det inte att be en mod fixa det? Klart fan det går. Om sen inte modsen vill ända det är ju en helt annan sak och upp till var och en av oss.
Klart som fan att jag frågade. Men nu lämnar jag denna tråd eftersom jag inte skrev i den här tråden för att klaga på en enskild moderator.
Citera
2007-11-13, 18:32
Bannlyst
Citat:
En gång var det kris för mig och jag bad ömt att få en post raderad. Men fick till svar att "lagt kort ligger" från aktuell mod.

Sånt har jag mycket svårt att förstå, än mer förlåta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in