• 1
  • 2
2007-01-18, 09:57
Medlem
Ett av mina favoritställen är Skallbergskrogen, dock är min V-ås-geografi så kass så jag kan inte säga om det är en lång omväg från där du håller till tyvärr men jag gillar deras mat i alla fall.
Citera
2007-01-18, 10:43
Medlem
Airbuzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SofiaL
gillar iofs take aways. Är inte så stor i maten men gillar mycket mat, då känns det som om man gjort ett bra köp.
Nån sa att nått Ippes hade jättebra råvaror men dåliga såser, mkt vitlök, stämmer det?

Jag antar det är Ibbes du menar? Jag tycker dom har skitbra mat. Enorma portioner! (Om vi pratar kebabtallrik, som är det jag har erfarenhet av) Och ja, det är mycket vitlök i deras vitsås, så gillar man inte vitlök går det kanske bort. Jag tycker dock att den är jättegod och tar alltid en burk med extra vitsås med mig.
Kortfattat... God mat i enorma portioner!
Citera
2007-01-19, 00:04
Medlem
snapcases avatar
Stans bästa thai-takeout är Gulab Thai. Mkt prisvärt och fantastiskt gott.
http://gulasidorna.eniro.se/query?wh...ulab&geo_area=
Citera
2007-02-03, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samp_majk
Kan fylla i lite här... Take away till 55:- under lunchen, äter man där tror jag det är 69:-. Mycket gott och därmed mycket prisvärt.

...Och skulle det vara fullt på spicy hot på lunchen (som det ofta är), så kan man gå lite längre bort på Sturegatan, hörnet sturegatan-smedjegatan, där thai fast food finns, eller vad dom heter.. typ 59kr. på lunch. det stället är dock litet.. men mkt bra mat..
Citera
2007-02-03, 21:09
Bannlyst
Sofia

För Oxfilé Provencale på Sarajevo måste man vara 2 pers (FYI)
Citera
2007-02-03, 21:52
Medlem
Pritchards avatar
Spicy hot håller jag med om! Stora å goda portioner!
Å Gideonsbergsgrillen har ju sin ökända "Raggarmeny": 400grams hamburgertallrik med 2 liter läsk, mos eller pommes till det. Ligger ett stenkast från ica Ettan.
Citera
2007-02-03, 22:08
Medlem
Airbuzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pritchard
"Raggarmeny": 400grams hamburgertallrik med 2 liter läsk, mos eller pommes till det.

Å herregud! Haha! Riktig USA-portion. Är det gott då?
Citera
2007-02-05, 02:17
Medlem
krullos avatar
Pizzeria Näckrosen, på Gryta. Mums.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto