Citat:
Ursprungligen postat av Elpenor
Problem: Jag har kalla händer. Jag vill inte att kvinnan jag tycker om ska tycka att det är obehagligt att bli smekt av mig. Inte så upphetsande att känna ett par istappar stryka över känsliga delar, antar jag. Försöker värma dem genom att stoppa dem i knävecken, under armarna, genom att sitta på dem och genom att blåsa andedräkt på dem. Detta hjälper inte.
Relaterat: Jag tränar, jag rör på mig och jag äter. Jag bär vantar utomhus. Resten av kroppen känns inte lika kall. Mina händer är också torra. Jag blir alltid mycket torr om händerna om vintern, och dessutom använder jag magnesium (som är uttorkande) på händerna när jag tränar. För att motverka torrheten smörjer jag händerna med Fenuril (Apotekets kräm mot torr hud, innehåller karbamid).
Frågor: Varför är mina händer kalla? Har det något samband med torrheten? Vad kan jag göra åt mina kalla händer? Finns det någonting att stryka på dem, någontin att äta, någonting att göra? Någon värmedyna kanske?
Skummaste frågan på länge, hör nog hemma någonannanstans också.
Men det beror ju på blodcirkulationen. Jag själv som brukar nikotin i alla dess former borde ju egentligen bry mig ännu mer än dig om att stackars kvinnan kanske känner sig lite kall och frusen när jag tar på henne.
Det enda hjälpmedlet mot det min vän är att du istället för att mjäka dig med att vara "sensuell" och försöka övertyga henne om att du är bög innerst inne, så kan du sätta på fruntimret!