2007-01-16, 21:14
Bannlyst
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=2232&from=program_ao

Helt sanslöst!......är detta Sverige vi pratar om?......som patient blir man ju mörkrädd när man ser att sådana sockerbagar får behålla licensen!
Jag tror det beror på läkarbristen, annars bör han nog köra taxi och reta upp Mona Sahlin.

Helt jävla groteskt.

Drogleverantör
Misshandlare (grovt)
Urkundsförfalskare

Det flata byråkratsverige kan inte göra något tydligen.

Vi måste göra något.
Citera
2007-01-16, 21:20
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
En typisk representant för den invällarattityd och 'internationalism' som vänsterpatrasket hyllat och
berikat Sverige med. Bojkotta Mölndals lasarett!!!
Citera
2007-01-16, 21:21
Bannlyst
Men slutade han inte på akuten där? Hade för mig att dom sa det på nyheterna förra veckan.
Citera
2007-01-16, 21:25
Medlem
apanola IIs avatar
Såg en del av programet och det var riktigt underhållande. den utpekade blatte-doktorn sa inte så mycket mer än:
Citat:
Jak icke veta, jak icke veta, inte jak, inte jak
. hans verksamhetschef, som f.ö var ingenjör utan några som helst medicinska kunskaper gick med på en interjuv, för att sedan avboka den. den kvinnliga chefsbyråkraten satt högröd i fejjan och med flottiga glasögon och slingrade sig desperat, tamefasen om hon inte såg ut att rösta på Fi eller såssarna!
flatheten och fegheten var slående, mesta av allt fick jag den känslan av att man var rädd för att blatteapan till doktor skulle förlora sin legitimation, apans patienter verkade man inte bry sig nämvärt om.

i övrigt noterade jag att Janne Josefsson gått upp i vikt ganska så ordentligt.
Citera
2007-01-16, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elgstigen
Men slutade han inte på akuten där? Hade för mig att dom sa det på nyheterna förra veckan.

Vi är nog inte så många som bor i Mölndal och han får nytt jobb snart i så fall, om leget är kvar för folk glömmer snabbt.
Citera
2007-01-16, 21:35
Moderator
Tystnads avatar
Mycket bra gjort av uppdrag granskning !,förhoppningsvis räddar dem liv på massor av folk nu. i och med att Mellanöster fältskären nu är totalt körd som läkare för all framtid .

Fattar inte att det skall vara sådana problem att få svenskutbildade läkare till vårdcentralerna ?
Min egen vårdcentral har i perioder haft flera arab läkare inhyrda ,har tyvärr haft dem och dem är totalt inkompotenta ,talar dålig svenska ,dåliga medcin kunskaper ,nej väck med dem!
Citera
2007-01-16, 22:07
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elgstigen

Du tänker nog på en på SU som var dömd för någon sorts sexbrott. Regionen verkar vara skickliga på rekrytering.

Vad var det för en mellanchef, civilingenjör, som var ansvarig? Vilken tomte, vad håller dom på med egentligen? Skandal.
Citera
2007-01-16, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Du tänker nog på en på SU som var dömd för någon sorts sexbrott. Regionen verkar vara skickliga på rekrytering.
Jaha okej. Om han hade slutat så hade dom nog också sagt det i programmet, kom jag på.

Det är ju skandal det där med dom som blivit av med sin licens. Det var inte några anmärkningar dom hade.
Citera
2007-01-16, 23:42
Bannlyst
http://www.expressen.se/index.jsp?a=835457

Han hittar nya offer snart, är han "svensk" eller kan få åka hemåt?
Citera
2007-01-17, 07:24
Medlem
apanola IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Migranten
http://www.expressen.se/index.jsp?a=835457

Han hittar nya offer snart, är han "svensk" eller kan få åka hemåt?

klart som fasen att han inte är Svensk!
En typsik blatte-doktor, han gjorde ett par riktigt dåliga omskärelser, så det är en muslimskt häxdoktor det handlar om, med papper från det fina ongo-Bongo universitetet. Nej, både han och vi, vita svenskar, skulle må bra av om han åkte tillbaka till sitt riktiga hemland och diskade, skurade golv eller vallade får, dvs något som han rimligen borde göra. ska man jobba med mer avancerade saker så ska man ha en utbildning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in