Söker låtar som liknar Peter Lemarcs - Tess. http://youtube.com/watch?v=GfflSOcFN2o
Söker ungefär samma melodi och de ska handla om kärlek...tack på förhand!
Hej, Älskar låten rockstar med Nickelback. Antar att det är för att den handlar om vanliga svenssons och hur de vill och ska bli rika på ett rockigt och "feel good" sätt.
Några tips på sådana låtar som man kan ta med sig på roadtrippen?
Första låten som poppa i min skalle är nog RHCP:s "Road trippin", mycket passande låt för en roadtrip!
Jag har fastnat för låtar som Snow av Red Hot Chili Peppers och Curley Sue av Takida och undrar nu vilka låtar det finns som har ungefär samma rytm och genre. Det är väl rockbalader?
Jag har fastnat för låtar som Snow av Red Hot Chili Peppers och Curley Sue av Takida och undrar nu vilka låtar det finns som har ungefär samma rytm och genre. Det är väl rockbalader?
Tack på förhand
3 Doors Down kanske, The Better Life tycker jag är en skön skiva.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!