Vill ha nya låtar på spellistan men har svårt att hitta såna låtar man tycker är riktigt jävla bra.
Lyssnar på olika genres så jag postar olika låtar i 3 olika genres, om ni vet någon liknande låt får ni gärna tipsa, letar som en dåre ibland men finns på tok för mycket dålig musik. Insett att det bästa är att höra vad andra har hittat.
Först hade jag velat hitta nya bra dubstep låter med riktigt tunga drops eller helt enkelt grejer i låten som verkligen sticker ut.
Här är 3 låtar inom dubstep/house? jag tycker är sjukt bra:
1.
Bombs Away (Tycker refrängen är så jävla grym, spola till 1:00 om ni inte vill höra hela)
2.
Circles Introt på låten ger mig nästan stånd, så jävla djupt å bra, träffar mig rakt i själen.
3.
Get Loose Hela låten är ett mästerverk. 3 olika drops, ett house drop, sen ett dubstep/house, sen i slutet ett hardstyle/dubstep drop.
Nästa låt är hip hop, behöver låtar som är riktigt tunga som man kan trolla sina polare med.
-
Beamer Benz or Bentley Exakt såna här låtar jag letar efter med råa jävla bas drop. Sjukt kul å skämta me polare med när man rullar in hos dom med bilen.
Sen letar jag efter indie metal/post-hardcore band som gör sina egna sjuka breakdowns. Älskar breakdowns. Så vet ni någon låt med intressanta och mind blowing breakdowns så får ni gärna posta dem.
Här är mina 3 favorit breakdowns.
1.
Asking Alexandria Spola till 3:10 för att höra breakdown'et. Sjukt bra.
2.
Above This Spola till 3:50 för det tyngsta breakdownet i hela världen, många polare som egentligen hatar scream growl tycker detta är riktigt jävla bra, dom kör även in mortal combats: "finish him" för att få till det där extra.
3.
Slipknot Spola till 2:55 för att höra. Ett inte lika "intressant" breakdown men otroligt bra, måste va det näst bästa jag vet.