2009-06-08, 19:35
Medlem
nitidas avatar
Jag och min kille turas alltid om Ofta flera gånger per natt, ibland är jag storsked och ibland han. Jag älskar att va det för då kan jag lukta honom i nacken och känna hans fina rumpa..

Och när han är storsked får han gärna ha kuken mot mina skinkor..
Det är mysigt och behöver inte va sexuellt, bara mysigt helt enkelt.
Citera
2009-06-08, 23:13
Medlem
hah runkade alltid upp den när flickan somnade. och innan den hade slaknat igen så hade man hunnit somna
Citera
2009-06-09, 00:28
Medlem
Att som kille få vara den lilla skeden ibland är helt underbart, varför skulle vi inte uppskatta att ha tjejens armar runt oss, händer som kan vandrar runt lite. perfekt för henne att ta initiativ till sex också.
Citera
2009-06-09, 01:38
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hays
Att som kille få vara den lilla skeden ibland är helt underbart, varför skulle vi inte uppskatta att ha tjejens armar runt oss, händer som kan vandrar runt lite. perfekt för henne att ta initiativ till sex också.

Håller med dig, och som ovanstående skrev.
Det är mysigt att turas om. När jag brukar vara den stora skeden så brukar jag ha svårt att göra av med den armen jag ligger på, vilket ofta brukar sluta med att jag tröttnar efter en stund och somnar på mage.

och till TS. Klart som fan man har varit med om det. ^^
Citera
2009-06-09, 11:26
Medlem
Herr_Oins avatar
Nja, jag är en sådan kille som inte gärna sover sked (av just den anledningen att efter sex så är man svettig och väldigt varm), men vid ett par av de tillfällen där jag väl gjort det har jag placerat den där. Rätt OK.

Föredrar att ligga halvt på rygg med tjejen mot bröstet, ungefär som Snövit beskrev. Man kan smeka henne över mage och bröst, eller massera henne i håret med armen hon ligger på. Sov dock väldigt mycket rygg mot rygg med exet (det bara blev så).
Citera
2009-06-09, 14:29
Medlem
Hulk-Beasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tayfoX
är det bara jag som tycker det hör till när man sover tsm?
man ligger sked, handen runt ena bröstet och kuken mellan skinkorna och sen sover man som en stock ;D
Har aldrig varit med om att jag sovit med en tjej utan att göra det och oftast är det dom som tar handen och lägger den på sitt bröst och sen liksom trycker rumpan mot ens kuk

Håller med dig i det mesta, dock måste jag/vi vara riktigt trötta för att somna så, oftast ligger man så en stund och sen blir det för varmt.
Men alltid lite avstressande att ligga och klämma tutte en stund
Och sen under natten så kan det hända att man turas om att vara stora skeden, som en annan skrev, kan vara jäkla mysigt att bli omhållen själv ett tag.

En annan sak som jag såg när jag läste, ligger de flesta av er med kläder på när ni ska sova?
Sen jag skaffade mig eget ställe vid ungefär 15 års ålder så har jag aldrig legat med kläderna på, om man inte har sovit över hos en kompis eller liknande då.
Citera
2009-06-09, 14:54
Medlem
blåbärets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulk-Beast
En annan sak som jag såg när jag läste, ligger de flesta av er med kläder på när ni ska sova?
Sen jag skaffade mig eget ställe vid ungefär 15 års ålder så har jag aldrig legat med kläderna på, om man inte har sovit över hos en kompis eller liknande då.
Ligga med kläder på? Sova med kläder på? Nejnej. Det går bort. Det ska vara naket, alternativt en liten trosa! (som karl får du gärna ha kalsong)

Sked är förövrigt väldigt mys. Både storsked och lillsked. Man kommer nära och känner sig trygg, underbart! En penis mellan skinkorna klagar man inte på! Som någon skrev, det behöver ju faktiskt inte vara sexuellt hela tiden, utan "bara" mysigt!
Citera
2009-06-09, 14:59
Medlem
Hulk-Beasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blåbäret
Ligga med kläder på? Sova med kläder på? Nejnej. Det går bort. Det ska vara naket, alternativt en liten trosa! (som karl får du gärna ha kalsong)

Sked är förövrigt väldigt mys. Både storsked och lillsked. Man kommer nära och känner sig trygg, underbart! En penis mellan skinkorna klagar man inte på! Som någon skrev, det behöver ju faktiskt inte vara sexuellt hela tiden, utan "bara" mysigt!

Åtminstone en som förstår hur det ska gå till

Jag har aldrig känt mig bekväm när jag ska sova om jag ska ha kalsonger/t-shirt eller pyjamas på mig, sista gången med pyjamas var nog när man var 4-5 årsåldern ungefär.

Att spoona är helt rätt. Chansen finns ju förstås alltid att korven vill resa sig, men det går oftast att ignorera, såvida man inte är ute efter nått annat då förstås
Citera
2009-06-09, 17:20
Medlem
X_surfers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandra cretu1
hah runkade alltid upp den när flickan somnade. och innan den hade slaknat igen så hade man hunnit somna

Och det gillade flickan förstår jag?
Citera
2009-06-09, 17:34
Medlem
Ratads avatar
Jodå, den brukade hamna där ibland. Jag tillhör den där gruppen som bara vill ligga sked när man myser. Ska man sova blir det för varmt och trångt. Jag brukar gärna ligga med huvudet på tjejens mage och låta fingrarna glida längs med benen, en liten insomningsritual.

Edit: Konstigt att fingrarna blir så pigga innan jag somnar. Infantilt stretande kanske!
Senast redigerad av Ratad 2009-06-09 kl. 18:32.
Citera
2009-06-09, 18:08
Medlem
jandis avatar
jag somnar oftast först eftersom jag går upp tidigare om mornarna, och då blir det att jag somnar på hans arm eller för mig själv medan han ligger i sängen. men annars är det oftast jag som håller om honom när vi ska sova.
Citera
2009-06-10, 10:10
Medlem
Caesarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blåbäret
Ligga med kläder på? Sova med kläder på? Nejnej.
Helt rätt! Det försökte min flickvän med till en början. Nattlinne, trosor å skit. Men jag lyckades få bort den fula ovanan efter ett tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in