ok,
jag tog 50mg dbol samt ca 600mg Nandrolon samt 900 mg testo i vecka i 4 veckor. första veckan använde jag omnadren som jag hade låg hemma.
Fick tryck i kroppen samt sedvanligt drag i bananen , men bytte andra veckan till
I-P testosterone "450" 10ml vial.
Tyckte att trycket försvann efter vecka 1.... allt bara dog ut, dom 3 kilo jag gick upp tappade jag,
Så efter ca 4 veckor och inget hade hänt tog jag kontakt med han jag handlade av och förklarade problemet.
Jag fick byta tillbaka allt,,,Han hade ingen förklring utan tyckte grejorna fungerade, men klart jag fick byta.
Det ända jag gjorde va att ta 10 mg Nolva varje dag mot gyno känningar som jag fick av 4 omnadren vecka 1.
Av det kan ju inte effekten försvinna helt.
Dessutom fick jag ont så in i helvete av nandrolonet när jag injecerade det. Samt en stor böld som gick bort efter 3 dagar.
Dessutom smakade det sprit i munnen efter injectionen av nandrolonet.
Verkligen skumt.
Jag upplever allt det jag fick som fejk.
Nu har jag bytt till andra märken: Royal quality lab, helt annat tryck av det cypiontet, 600mg ew och svårt att sova , bananen står halva natten osv... med andra ord: som det ska vara!!!
Käkat dom nya Dbolen i 5 dagar och känns redan bättre!
Dbolen kom förpackade i 100 påsar, tror jag la ut en fråga här på forumet ang dom med bild....(Dom som jag upplevde inte fungerade)
Jag tycker det här va skit,,,, sen om det fungerar på någon anna så... grattis.
Jag köpte dom via en kontakt jag alltid använt... men aldrig mer kommer använda. ingen på nätet... utan irl.
Bild på testot :
http://bizonek.webd.pl/testosteron450ip.jpg
Sammat batch och utgångsdatum.
Det gick så långt så jag trodde det va fel på mig, och att kanske nolvan tog bort all effekt osv...
Nandrolonet är av BD, men dom finns de ju mycket kopior av, jag är säker på att det här va en av dom.
Som sagt, jag har inte köpt detta av någon på "den vanliga sajten", om ni förstår...