2007-01-13, 03:42
Medlem
onemanarmys avatar
Tjo.
Kom hem precis från krogen, e lite småfull och undrar hur mkt jag kan ta utan fara för omgvningen eller göra nått dumt.
Har både stesolid och sobril, men undrar vad som e softast, om man rökt lite också
Citera
2007-01-13, 04:03
Bannlyst
1. Fel forumdel.

2. stesolid är starkare och mer snabbverkande.

3. Om du blir en fara för dig själv och omgivningen kan bara du svara på. Om du är färsk så kan det vara bra och va beredd på det värsta.
Citera
2007-01-13, 04:14
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diazepam
1. Fel forumdel.

2. stesolid är starkare och mer snabbverkande.

3. Om du blir en fara för dig själv och omgivningen kan bara du svara på. Om du är färsk så kan det vara bra och va beredd på det värsta.

Flyttar till Övriga droger.

Du kan ta vilket av preparaten du vill, men jag hade sparat dem till någon gång du kanske behöver dem bättre, som vill riktig ångest? Skall du flumma borde du kunna din kropp och vad för dosering du behöver (ha testat innan, t.ex. med en nära nykter kompis) så du inte gör bort dig.

Förespråkar inte alkohol med i bilden, men ska du nu promt ta något av det så hade jag, om jag inte hade någon tolerans, börjat på 30mg och kännt efter (Diazepam).

Fan, sånt här ska man kunna innan man åker ut och super... :/
Citera
2007-01-13, 05:02
Medlem
onemanarmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Flyttar till Övriga droger.

Du kan ta vilket av preparaten du vill, men jag hade sparat dem till någon gång du kanske behöver dem bättre, som vill riktig ångest? Skall du flumma borde du kunna din kropp och vad för dosering du behöver (ha testat innan, t.ex. med en nära nykter kompis) så du inte gör bort dig.

Förespråkar inte alkohol med i bilden, men ska du nu promt ta något av det så hade jag, om jag inte hade någon tolerans, börjat på 30mg och kännt efter (Diazepam).

Fan, sånt här ska man kunna innan man åker ut och super... :/

Hehe. har aldrig druckit inna med benzo, men kan meddela att stesolid fungerande nice ocj skönt att softa på när man e uppe ivarv på alkoholisch. fint fint
Citera
2007-01-13, 14:33
Medlem
Obskyrigs avatar
Drog två drinkar & klunkade lite RootBeer/Vodka igår tillsammans med 1 mg Temesta. jag väger 55-60 kilo och hade aldrig testat Benzo förut, rätt mysigt faktiskt, känner mig inte helt klar i bollen än
Citera
2007-01-13, 16:41
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obskyrig
Drog två drinkar & klunkade lite RootBeer/Vodka igår tillsammans med 1 mg Temesta. jag väger 55-60 kilo och hade aldrig testat Benzo förut, rätt mysigt faktiskt, känner mig inte helt klar i bollen än

Du är en tjej hoppas jag??
Citera
2007-01-13, 23:25
Bannlyst
Nemas problemas skulle jag säga.
Lite sent svarat men endå.
Citera
2007-01-14, 12:52
Medlem
jrgbgs avatar
jag blandar helst inte dizepam med alkohol. i thailand drack jag massa thaiwiskey & det var några ggr man fick i sig en del blå roche med. satan va knäpp man kan bli. men e det några starköl & 1-2 tabletter så e det ok. men jag tycker ändå att benzo skall tas nykter. på sin höjd sväljas ner med nån god likör
Citera
2007-01-14, 15:29
Medlem
Bullsquids avatar
släng i dej allt du har, du kommer garanterat bli jättemysig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in