Citat:
Ursprungligen postat av fusilier
Troll.
Så du menar att en hund som var bunden attackerade dig, sen så slet du ut ögonen på den lät den leva i 24 timmar (i din källare? fortfarande fastbunden på samma ställe?) innan du sköt den (en annans persons hund alltså utan dennes kännedom?). Sen så tog du med en hem? För att där elda upp den? Det stinker djurplågeri och trolleri över hela händelsen. Du verkar vara en väldigt tragisk människa ifall detta är sant.
Hur som helst så låter ju verkligen inte detta väldigt trovärdigt.
Vad är så jävla otroligt med det jag säger? Inget av det du säger har jag ens gett någon grund för i huvudtaget, dina jävla rövarhistorier har alltså ingen förankring till vad som hände alls, så varför ens prata så mycket strunt då du uppenbarligen inte har en aning? Låt mig vara mer precis.
Jag jobbade en sommar på ett värmeverk. En av driftteknikerna på jobbet hade sin hund fastspänd inom området medans han jobbade, den gick på lina så den hade rum för lite rörelse men kunde inte springa några vidare sträckor, jag kommer förbi ett hörn och finner mig då inom räckhåll för djuret - som jag förövrigt inte ens visste var kopplad där. Hunden springer mot mig, jag lägger fram armen och den biter tag. Den skakar och drar medans jag försöker få nå grepp om den, det slutar med att jag går på hundens ögon av uppenbara skäl, hunden blir så vitt jag vet blind och jag kan slita mig ifrån för att genast springa iväg.
Man låter hunden stå kopplad där den var över natten, dagen efter så är det en annan arbetskamrat som har pistol och licens som tar med denna på jobbet, varvid han skjuter hunden. Efter detta kastas den in i pannan - vi befinner oss alltså på ett värmeverk där det eldas biobränsle - varvid det hela är historia.
Vad är så jävla otroligt med detta? Sen är det knappast djurplågeri att skjuta en hund som attackerat en människa. För i helvete skärpning.