Trådstart och topic:
Viskafors kyrka kan bli moskè.
För få besökande har fått de på tankar att sälja kyrkan. Man kan tänka sig att en frikyrka flyttar in, en konstnär i behov av en ateljè eller...att kyrkan blir en moskè.
Kyrkan är mycket vacker och svenne-rasisten i mig själv blir lite förbaskad. Några tankar kring detta? Tror ni det blir fler besökande om det blir en moskè?
Inlägg av dig, GayMan, som raderats som ot:
"Hehe. Nu vill ju inte SD repatriera alla invandrare. Tvärtom, vill SD assimilera invandrare. Det är invandrare som förstör i Sverige som SD vill utvisa, och det tjänar även dina blattekompisar på
Dessutom ser jag inget annat politiskt parti stå upp för kristendomen i Sverige och kritiserar islamiseringen av Sverige:
http://www.sdkuriren.se/nyheter.php?action=fullnews&id=2123
Bland annat därför röstade jag på SD. Sveriges invandringspolitik är misslyckad, kolla bara på Malmö."
"Senast var Piratpartiet, Kristdemokraterna och Sverigedemokraterna. Nu i efterhand ångrar jag KD då jag fick reda på att de uppmuntrar islamiseringen av Sverige.
Piratpartiet för att motverka sossarnas stasi-fasoner (Bodström), fast Piratpartiet visade sig vara en flopp.
Nästa val blir det annorlunda."
"Nej jag hatar inte dig. Jag tycker bara synd om dig som har blivit muslim. Dessutom är politik en del av ämnet som vi diskuterar i den här tråden eftersom det är politiker som tillåter att kyrkor konverteras till moskéer.
Och det är alltid du som går off topic med dina smileys och "älskade syster" trams."
"Detta är en viktig del av Sveriges vänsterindoktrinering. Det handlar om att framställa kristendomen som en ond religion och islam som den oskyldiga religionen där alla muslimer har blivit förtryckta av kristna. I själva verket är det tvärtom. Tro mig, det finns en politisk agenda från vänsterns sida att de lär ut om religion just så här.
Jag hoppas innerligt på att när islam tar över Sverige, är du den första att tvingas konvertera till islam under dödshot "
"Om du anser att kristendomen är lika hemsk som islam, då vet du ingenting om religion och bör sluta yttra dig så att du inte gör bort dig lika mycket.
Ditt "vita Sverige" är förresten över sedan långt tillbaka, så du kan ge upp drömmarna. Att du hatar kristendomen lika mycket som islam, gör inte din dröm mer sann..."
osv.