• 2
  • 3
2007-01-16, 14:23
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tripparen....
Testade denna substans i fredags natt och tyckte att det fungerade. Hade festat på amfetamin hela kvällen och tog nog inte mer än cirka 200-250 mg oralt, 1 timme efter intag sov jag iallafall. Tyckte faktiskt att minuterna innan jag somnande började det hända något visuellt. Ska testa en högre dos till helgen

MVH

Trött som fan blev jag med men förutom det och att kroppen kändes tung hände inget intressant. Det är ju hallisarna jag e ute efter
Citera
2007-04-04, 13:26
Medlem
vådkas avatar
Jag tycker difenhydramin fungerar utmärkt att sova till eller att soft till en film med!

Jag blev rätt nojjig när jag satt och kollade på cityakuten och det var någon som hade förstört sin lever med något gift. Doktorn försökte fråga ut henne vad det var för gift. Så sa hon "Man får ett riktigt rus om man blandar det med juice". Precis efter hon sagt det så dör hon typ.
Så sitter jag själv med ett glas äpplejuice och häller i difenhydramin.
Citera
2007-04-24, 19:08
Medlem
Jag kan väl berätta lite om mina egna erfarenheter med Diphenhydramine. Jag började med att trycka i mig 200mg, väntade en timme utan att någonting hände, tog sedan 100mg till, väntade en timme. Nu så kände jag mig väldigt tung om jag ställde mig upp efter att ha suttit, det var det ända märkbara. Tog 100mg men då var klockan så mycket så jag gick och la mig efter en timme. Jag minns att jag halvsov och såg sjuka saker och att mina ögon betedde sig riktigt konstigt under ögonlocken, det var det jag tyckte iaf.

Ett tag efter så tänkte jag att jag lika gärna kunde ta resten av tabletterna, tryckte i mig 350mg på en gång. Efter en timme blev jag väldigt tung i kroppen och efter ytteligare en timme blev balansen helt rubbad, jag var torr i munnen som fan men drack jag så pissade jag ut det efter 30 minuter. Min syn blev rubbad, allt var väldigt suddigt så det var asjobbigt att läsa och det var väldigt jobbigt att fokusera blicken på saker, alltså få in fokus. Jag tappade talförmågan. Jag visste precis vad jag skulle säga men när jag började prata så blev det bara mummel på blandad svenska och engelska. Det gick heller inte att tänka normalt, vad jag än tänkte på försvann efter någon minut och det gjorde mig lika förbannad varje gång. Det var lite svårt ibland att förstå vad folk menade med vad dom sa, även fast jag förstod alla ord osv.

Detta kanske blev lite sluddrigt skrivet men min slutsats är att detta var helt fucked up, även fast allt var konstigt och mindre bra och man blev deppig när "AT"n kom så kommer jag prova detta iaf en gång till. Kommer nog då köra i mig 500-600mg på en gång. Verkar som om man måste ta en stor dos på en gång för att få verklig effekt eftersom att jag inte kände av det lika bra första gången på 400mg som andra gången på 350mg. Kan ju självklart ha med något annat att göra också, det vet jag ingenting om.
Citera
2018-08-20, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajorTom
Jo, visserligen men det kräver rätt höga doser (högre än vad ND beskriver) och det känns lite bortkastat. Däremot är Diphenhydramine högst användbar vid samtidigt opiatintag (precis som Theralen).

Med "högst användbar" menar du då att bruka det i samband med en opioid? Har nämligen kommit över några sådana tabletter så du väckte onekligen min nyfikenhet med dessa ord.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in