Flashback bygger pepparkakshus!
2007-01-17, 12:16
Medlem
Seamus Costellos avatar
Kommer från en lång tradition av white trash men har smaklökarna i behåll... som sagt, värsta white trash är att vara rädd för att vara white trash. Festkokerskorna var white trash allihop, dom lagade festmaten åt er från den ängsliga medelklassen.
Citera
2007-01-17, 18:27
Medlem
Äter tyvärr ketchup på pyttipanna och pastarätter. Försöker undvika det dock, så mkt socker i skiten
Citera
2007-01-17, 18:55
Medlem
Casapros avatar
Så mycket godare med färska tomater..har inte äns Ketchup på korv med bröd. Finns så mycket godare saker att ha till..som tex hackade tomater med avocado över...testa det
Citera
2007-01-18, 00:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GammelDansken
Äter tyvärr ketchup på pyttipanna och pastarätter. Försöker undvika det dock, så mkt socker i skiten

hänför dig åt sockrets obesinnerliga hägran!
Citera
2007-01-18, 01:24
Medlem
Jag förbrukar ca. ett kilo Heinz ketchup i veckan... ensam.
Citera
2007-01-18, 07:09
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gaggzi
Jag förbrukar ca. ett kilo Heinz ketchup i veckan... ensam.
Bra!
Citera
2007-01-18, 09:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GammelDansken

Kan bara instämma...

Ketchup till pytten och en del enklare pastarätter (i.e. falukorv & makaroner, köttbullar & spaghetti osv) är väl mer eller mindre ett måste...annars undviker jag jag det. Heinz Hot Chili är det jag använder mest.
Citera
2007-01-18, 10:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanResident
Kan bara instämma...

Ketchup till pytten och en del enklare pastarätter (i.e. falukorv & makaroner, köttbullar & spaghetti osv) är väl mer eller mindre ett måste...annars undviker jag jag det. Heinz Hot Chili är det jag använder mest.

Heinz Chili Sauce är nog den godaste "tomat"-såsen som finns.. har tyvärr inte råd att unna mig det så ofta, då en flaska brukar ta slut efter sisådär 2 dagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in