2007-01-11, 00:01
Medlem
Hej

Ska flytta till ny lägenhet om ett tag och den är inte vidare stor, 28kvm stor varav vardagsrummet/sovrummet är ca 14 kvm stort (2.3m x 6.5m). Nu till mina frågor, jag skulle behöva lite tips på ställen att kolla på möbler för compact living tex eller tips på hur man inreder ett så litet rum.

IKEA är ju billigast och bäst när man är student så huvuddelen av möblerna kommer komma därifrån, dock hittar man ju inte allt där och jag tänkte kolla om nån har tips på ställen som säljer mindre/billiga möbler i klass med IKEA, vad jag sett efter mina efterforskningar verkar det snarare som IKEA har monopol på billiga bra möbler i sverige...
Citera
2007-01-11, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raym
Hej

Ska flytta till ny lägenhet om ett tag och den är inte vidare stor, 28kvm stor varav vardagsrummet/sovrummet är ca 14 kvm stort (2.3m x 6.5m). Nu till mina frågor, jag skulle behöva lite tips på ställen att kolla på möbler för compact living tex eller tips på hur man inreder ett så litet rum.

IKEA är ju billigast och bäst när man är student så huvuddelen av möblerna kommer komma därifrån, dock hittar man ju inte allt där och jag tänkte kolla om nån har tips på ställen som säljer mindre/billiga möbler i klass med IKEA, vad jag sett efter mina efterforskningar verkar det snarare som IKEA har monopol på billiga bra möbler i sverige...

Hva mener du med billige BRA möbler??? IKEA har kansje billige möbler...men BRA er dem ikke
Citera
2007-01-11, 09:11
Medlem
Beror väl på vad man menar med bra, jag antar att deras grejer inte alltid räcker ett helt liv men frågan är om det är intressant.

Dessutom är grejer inte så mycket bättre på dyra ställen. Det är som med kläder, alla leverantörer vill spara pengar så kvalitén har fått ge vika överallt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in