2007-01-10, 20:17
Medlem
thebandit777s avatar
Inloggning fungerar inte längre och min registrerade e-mail dog i samband med byte av ISP.

Vad gör jag nu? Hjälp!
Citera
2007-01-10, 20:21
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Inloggning fungerar inte längre och min registrerade e-mail dog i samband med byte av ISP.

Vad gör jag nu? Hjälp!

Du är ju här..? :spooky:
Citera
2007-01-10, 20:50
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Du är ju här..? :spooky:

Hmm ja men med min riktiga användare "thebandit" är det omöjligt att logga in.
Citera
2007-01-10, 22:27
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Hmm ja men med min riktiga användare "thebandit" är det omöjligt att logga in.

Varför då?

Har du sumpat lösenordet och e-posten är det nog kört dessvärre.
Citera
2007-01-11, 13:06
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Varför då?

Jag har inte sumpat lösenordet, det är samma som vanligt (dessutom sparat både i Internet Explorer och Firefox). Loggar in varje dag - förutom den senaste veckan eftersom lösenordet helt plötsligt är fel! Flashback-knas.
Citera
2007-01-11, 13:10
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Jag har inte sumpat lösenordet, det är samma som vanligt (dessutom sparat både i Internet Explorer och Firefox). Loggar in varje dag - förutom den senaste veckan eftersom lösenordet helt plötsligt är fel! Flashback-knas.

Ok då vet jag inte ska föra detta vidare.
Citera
2007-01-11, 13:28
Bannlyst
Citat:
Varför då?

Nej i adminpanelen kan Admin ändra ett lösen så att användaren kan komma in igen oavsett om han kommer åt sin e-mail eller inte

Edit_ Fast det borde ju vara en koll på att ip mm stämmer innan man byter lösen åt en användare
Citera
2007-01-11, 13:33
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolarenPär
Nej i adminpanelen kan Admin ändra ett lösen så att användaren kan komma in igen oavsett om han kommer åt sin e-mail eller inte

Edit_ Fast det borde ju vara en koll på att ip mm stämmer innan man byter lösen åt en användare

Jo visst finns funktionen men hur ska man veta om man ändrar ett lösen och ger ut det att man ger det till rätt person.

Så svaret är om man har tappat bort sitt lösenord och inte har kvar e-postadressen är det kört.

Men det är som sagtbara Admin som kan avgöra här.
Citera
2007-01-11, 13:36
Bannlyst
Citat:
Jo visst finns funktionen men hur ska man veta om man ändrar ett lösen och ger ut det att man ger det till rätt person.

Så svaret är om man har tappat bort sitt lösenord och inte har kvar e-postadressen är det kört.

Jo därav min Edit, men det är ett riskabelt sätt som du säger.
Citera
2007-01-11, 18:29
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:

Jag vet ju den registrerade mailadressen (även om den är död). Jag vet också mitt lösenord (innan det blev knas).

Så det borde gå att fastställa att jag är "rätt person".

Edit: Jag PM'ade admin redan innan jag startade denna tråd, men inget svar än så länge... Mycket att stå i kanske.
Citera
2007-01-11, 21:40
Medlem
Snövits avatar
Jag har kollat att det inte finns något teknikst fel. Det är bara upp till Admin men min gissning är att du får använda det här nya kontot och glömma det gamla.
Citera
2007-01-11, 23:09
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Jag har kollat att det inte finns något teknikst fel. Det är bara upp till Admin men min gissning är att du får använda det här nya kontot och glömma det gamla.

Då måste jag bli galen och löpa amok med motorsågen. Jag kan ju inte ens se Fanny-tråden nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in