Upptäckte att på mina nyinköpta jeans att märkeslappen där bak saknar sömmar på kortsidorna vilket gör att man kan trä bältet igenom lappen så att märket syns. Har aldrig haft några jeans där detta har varit möjligt förut, men har sett folk som har haft bältet genom/under lappen men inte tyckt att det sett något vidare ut.
Vad säger mode-eliten här på FB? Bältet innanför eller utanför märkeslappen?
Är man inte extrem märkesbög och nödvändigtvis måste visa märket så har man det över. Mår man dåligt av det får man väl köpa ett sjukt dyrt skärp av nått ännu dyrare märke än jeansen.
Trodde alla mina jeans hadde lapp som det gick o dra igenom, men en koll pekar på att det icke är så. Va la bara mina tidigare jeans...aja...utanför såklart.
ENDA anledningen till att man skulle vilja dra innanför är ju att man vill skylta med sitt märke, precis som ENDA anledningen till att fjortisar kan ha T-Shirten uppvikt innanför bältespännet (men nedanför resten av bältet).
på lappen givetvis. en ritkig märkesbög ser nog vad det är för slags jeans utan att titta på lappen skulle jag tro. finns andra saker som man kan känna igen olika jeans på.