Citat:
Ursprungligen postat av Pixlar
För att bygga på mina tidigare teorier ( ni är välkomna att efterforska här i tråden ) så måste jag påpeka att jag finner en viss herr Muncks nyinköp av en viss dyrare produkt ligga väl i tiden med att han fick äran av att stå som utgivare av den Blå lagboken..
Detta finge enligt mig ge mina teorier extra tyngd om hur det går till i de högre kretsarna när det skall vaskas fram kapital.
Jag kan förövrigt nämna att Alf Bohlin vägrar att svara på mina mail. I dessa mailen frågar jag ut honom hur det gick till när den nya OSL, samt hur han finansierade sitt inköp av Salona 45
Vänta några år tills du läser allmän rättslära och rättshistoria så kan du förklara hur Savigny hade fel när han påstodd att rätten inte låter sig fixeras, hur Nordlings lilla allmänna rättsmedvetande inte alls strävade efter någon fullbordan, att den historiska skolan överhuvudtaget inte existerat, att positiv rätt i alla dess former är bedrägeri för att kunna ändra kurslitteratur och tjäna pengar på studenter! Rättsutveckling existerar inte, och därigenom i princip inte heller någon rätt, men det finns pengar att hämta i nya upplagor! Vilka ju är helt intetsägande och fulla av hittepå eftersom någon faktisk rättsutveckling inte existerar, bara behovet av en ny upplaga.
Vad är det Munck har köpt? Är det nyligen? Han står nämligen som utgivare redan på en 2010:a jag har.
Att Alf Bohlin inte svarar på dina mail är inte så konstigt, du är ju nära komplottens kärna och kommer att avslöja honom! Håll ögonen öppna när du tar dig hem på kvällen och lite inte på någon som köpt en båt nyligen!
Herregud människa, vilken diagnos har du?
Citat:
Ursprungligen postat av Pixlar
Om du nu skall citera herr Goetze, så tycker jag att du skall citera hela hans inlägg och inte redigera bort obekväma bitar.punkt.!
Det är standard och fullt acceptabelt att avgränsa ett citat till det man faktiskt svarar på, blir både tydligare och snyggare. Flashbacks egna netikett.