2007-01-08, 16:02
Medlem
doublejohns avatar
Hej!
Jag saknar verkligen en snabbsvarsruta här på flashback.
Alltså en liten ruta längst ner på sidan av varje tråd där man kan skriva ett inlägg utan att behöva gå till en ny sida.

Om det är fler som skulle vilja ha det så är väl det inte så svårt att trolla fram?
Citera
2007-01-08, 16:05
Bannlyst
Snackats lite om det förut, men inget som sagt nåt.

http://www.flashback.org/showthread.php?t=124890
Citera
2007-01-08, 19:07
Medlem
Snövits avatar
Jag gillar inte idén. Jag ser tillräckligt med

"HÖ HÖ, schysst"

" "

för att inte vilja underlätta den sortens inlägg. Har man något vettigt att komma med så "orkar" man trycka på en extra knapp. Detta är ett debattforum inte en chat.

Min personliga åsikt.
Citera
2007-01-08, 19:37
Medlem
plask_boys avatar
Quick reply är väl en funktion som vbulletin tillhandhåller med, varför togs den bort till att börja med?
Citera
2007-01-08, 19:46
Medlem
the_first_twos avatar
känns som att det kan bli för mycket "whoa inlägg" då. precis som någon tidigare sa kommer det garanterat bli mer "whalla bruuuuush, grymt yao" osv. osv.
Citera
2007-01-09, 20:22
Medlem
toMishs avatar
Orkar man inte ta sig besväret att trycka på två knappar istället för en så är kanske inte inlägget värt att skrivas.
Citera
2007-01-09, 20:34
Bannlyst
Vill åxå ha en sån
Citera
2007-01-10, 08:47
Medlem
ojns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toMish
Orkar man inte ta sig besväret att trycka på två knappar istället för en så är kanske inte inlägget värt att skrivas.
Medhåll.
Citera
2007-01-10, 10:22
Medlem
tattoosandbeers avatar
Nej nej då kommer det som sagt bara en massa korta totalt meningslösa inlägg av folk som har tråkig (som detta kanske )
Citera
2007-01-10, 12:04
Medlem
rebbans avatar
Som sagt innan så är det bra att den inte finns.
Skulle den finnas så blir det säkerligen mera trams inlägg. Orkar man inte posta som det är nu eller tycker att det är jobbigt så ska man kanske kolla efter aftonbladet chatt eller nått..
Citera
2007-01-10, 13:50
Medlem
Kan vi inte passa på att skaffa ett sånt där fält där man skall skriva en halvt otolkbar kod också? Tydligen blir det bättre inlägg ju krångligare man gör det för användarna.

För att verkligen försäkra oss om att alla inlägg får riktigt bra kvalité så tycker jag gott att man borde även svara på ett SMS med en personlig kod, samt skicka in en film till valfri moderator där man dansar riverdans i traditionell svensk folkdräkt samtidigt som man låter berätta en vits med norrländsk dialekt, innan inlägget godkänns.
Citera
2007-01-10, 13:59
Medlem
toMishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ceru
Kan vi inte passa på att skaffa ett sånt där fält där man skall skriva en halvt otolkbar kod också? Tydligen blir det bättre inlägg ju krångligare man gör det för användarna.

För att verkligen försäkra oss om att alla inlägg får riktigt bra kvalité så tycker jag gott att man borde även svara på ett SMS med en personlig kod, samt skicka in en film till valfri moderator där man dansar riverdans i traditionell svensk folkdräkt samtidigt som man låter berätta en vits med norrländsk dialekt, innan inlägget godkänns.

Ja, då skulle inläggen hålla en riktigt hög kvalitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in