Hehe.
Ännu sjukare att dom nekar mig min cashout på cirka 230 dollar.
Har mailat dom och sagt att dom har till dagens slut på sig att hosta eller så hänger jag ut sidan på varje svenskt pokerforum jag känner till.
Får se vad dom svarar.
Förutsatt att man blandat korten rätt så tvivlar jag enormt jävla jätteenormtbajsmycket på att någon fått AA 4/7 varav en va AKs som träffar flush live.
Och jag tänker inte ta åt mig av ditt råd, för jag tycker inte osannolika saker är särskilt osannolika förutom på just B2B och det lär ju finnas någon anledning till att folk kallar det mirakelnätverk och ingen spelar där längre.
/Fordie
När jag satt med pokergänget och vi spelade kanske 150 händer totalt vid det tillfället fick vi uppleva inte mindre än fem fyrtal samt två straight flush. Helt galet och jag börjar misstänka att polarns vardagsrum var riggat.
När jag satt med pokergänget och vi spelade kanske 150 händer totalt vid det tillfället fick vi uppleva inte mindre än fem fyrtal samt två straight flush. Helt galet och jag börjar misstänka att polarns vardagsrum var riggat.
Men ingen fick 4st AA och en AKs som blev flush under loppet av 7 händer.
Och ingen kunde sitta och trycka all in varje hand och rensa halva bordet på pengar.
Ska du hänga ut en B2B sida för dom nekade ett uttag som du gjorde på 230$ o förresten använder man inte ens $ i B2B tyvärr sedan så bannade hor expekt.com/swe mig hade 1450$ på kontot bara för jag "vann" för mkt från 50$ så har dom rätt o banna tror inte direkt du kan hänga ut nån för 1500 kronor när jag inte gjorde det för 9 papp = inget"
Raiseri is all-in (€7,95)
Firefix123 shows two pairs, sixes and deuces
Raiseri shows two pairs, sevens and deuces
Raiseri wins (€79,70) with two pairs, sevens and deuces
Game 495591070
Raiseri is all-in (€7,95)
Firefix123 shows two pairs, sixes and deuces
Raiseri shows two pairs, sevens and deuces
Raiseri wins (€79,70) with two pairs, sevens and deuces
Game 495591070
OMFG 77 mot 66 sick!!
Skojar du eller? Vad är det som är så "sick" med det?
Tycker man att det är sick med ett pocket pair mot ett annat är man i mina ögon antingen lite väl dramatisk eller så har man inte spelat särskilt mycket poker.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!