Det har nog aldrig framkommigt något revolutionerande i huligantrådarna, eller någon vidare seriös debatt. Så varför skall vi fortsätta kasta paj åtta dagar in på det nya året?
Det har nog aldrig framkommigt något revolutionerande i huligantrådarna, eller någon vidare seriös debatt. Så varför skall vi fortsätta kasta paj åtta dagar in på det nya året?
Med det i bakhuvudet kan vi försöka göra något bättre iår?
Ska ni hålla på i år igen? Hoppas att huliganerna slåss med varandra, det kan de gott få hålla på med, men att de gör det avskilt och håller oskyldiga borta från misshandeln.
Samtidigt hoppas jag att fjortismentaliteten försvinner, och att vi slipper se skiten vi fick se förra året på våra arenor. Talar främst om det jag själv sett, alltså i Göteborgs fall.
Va i helvete, såg filmen nyss och tänkte komma in här och göra mig lustig över "Casuel". Å va fan ser man någon har hunnit före, jag blir så trött. Fan det e inte lätt att vara först på Fashback
Ska ni hålla på i år igen? Hoppas att huliganerna slåss med varandra, det kan de gott få hålla på med, men att de gör det avskilt och håller oskyldiga borta från misshandeln.
Samtidigt hoppas jag att fjortismentaliteten försvinner, och att vi slipper se skiten vi fick se förra året på våra arenor. Talar främst om det jag själv sett, alltså i Göteborgs fall.
Håll skiten utanför arenorna bara...
Bara det inte kommer någon ny Green street hooligans så borde väl mycket av dom 14åriga killarna försvinna. Men men ett par år till får vi nog se barnen springa runt med patchar på armarna
Enligt lokaltidningar häromkring ska SvFF enligt senaste förslag, slopa straffsystemet med poängavdrag och istället straffa lagen med spel inför tomma läktare. Det ska isåfall träda i kraft år 2008.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!