2007-01-06, 20:46
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pastorn
Varför är Blight bannad? Framförallt är jag intresserad av att veta hur han inte tillförde forumet någonting.

Låg kvalitet på inläggen.
Att bara säga emot användarna och vara allmänt otrevlig räcker inte.
Ska man tycka annorlunda så bör man också kunna motivera varför man har dessa åsikter. Inte bara vara oförskämd. Vi har högre krav än så på våra användare.

admin
2007-01-06, 20:58
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ceru
Det finns så många andra på Flashback som inte orkar engagera sig en endaste sekund för att till ett hyffsat inlägg. Blight skötte sig bra och det finns en jävla massa besökare som borde ryka innan denne konstige debattör gör det.

Jag kastar inte ut användare i turordning. De som inte håller acceptabel nivå stänger jag av. Jag informerar om det så alla vet vad som händer. Jag har stängt av tre idag och två igår. Det brukar vara någon då och då som inte håller acceptabel nivå. Vem som är värre än den andra är inte så intressant för mig. Har man inget att säga, så finns det andra webbplatser som är bättre.
Vi ställer höga krav på våra användare, och Blight hade inte förmågan att klara av att ligga på den nivån.

Vi efterlyser användare som tänker annorlunda och vågar gå emot strömmen, som ifrågasätter och inte är rädda för att försvara politikt inkorrekta ståndpunkter. Men detta betyder inte att man måste vara otrevlig, att man ska vägra lyssna på kritik och när man ger sig in i en debatt förväntas man bemöta kritiken på ett sakligt sätt. Klarar man inte det, så är detta fel forum.

admin
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in