2007-01-06, 16:33
Medlem
Tjenare! Jag har spelat internetpoker i ungefär två år, senaste året om pengar. Började spela på ND-bonusar på nivåer runt NL0,02/0,04, och att spela på high stakes NL0,05/0,10 kändes enormt när jag bäl kom upp dit. Jag följde guider och regler slaviskt, som att jag per automatik skulle gula om jag inte hade 3000 big blinds. Det gick bättre och bättre, jag började få mer och mer känsla, kunde kosta på mig att folda QQ/KK preflop mot allins efter ett tag, vilket jag tror att jag sparat mest pengar på. Jag började spela på NL25, och fastnade där ruggigt länge, spelade mot en massa bonusar, finns inget skönare än när det bara dunkar in $100 extra!
Jag kom upp mig till NL100, spelade in ca: 8BB/100 händer, och gick stadigt plus. För en fattig student som mig så är det perfekt att ha lite extrapengar på fickan! Hursomhelst så började jag lira på NL1000 för någon månad sedan, och jag har haft en (i mina ögon) riktig otur där, och kände att 2-3/5 på ett vanligt 6-manna bord faktiskt var bättre än mig, vilket såklart ledde till att jag förlorade. Är nästan säker på att jag skulle klara mig där med lite mer träning, men med -1BB/100händer är inge vidare.

Nu ska jag ta ett paus från pokern, eftersom jag inte känner att jag utvecklas så mycket mer av den, jag har helt enkelt nått min kompetensgräns! Om jag ska utvecklas ytterligare så måste jag börja läsa pokerlitteratur och se filmer, något jag inte orkar.
Pengarna åker ut ur bankrullen nu, och in på bankkontot! Tänker börja spela i augusti igen, när studierna börjar!

Tjoho! See ya! Nu lägger jag pokern på hyllan ett tag, och väntar på att kineserna ska bli introducerade på markaden! Kan gärna ställa frågor, detta är enbart en egotråd, eftersom jag kände för att skriva av mig lite. Att sluta med något man gör 5-6h om dagen är en större förändring än vad man tror
Citera
2007-01-06, 16:52
Medlem
Hoppas att du kan hitta nåt annat att göra på dom 5-6 timmarna som du spelade poker på dagarna-nätterna..
Citera
2007-01-06, 17:51
Medlem
mirhos avatar
jag tror du gör en ny insättning senaste imorgon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in