2007-01-06, 01:31
Medlem
double_Es avatar
Hellå ! Jag fick ett munspel i tonart C i julklapp. Och har man ett munspel är det ju ett måste att kunna intro och mellanspelet i kung av sand på efterfesten!! Finns det någon vänlig själ som skulle kunna tabba ner den vore det GULD!
Citera
2007-01-06, 01:34
Medlem
double_Es avatar
PS ! Jag har googlat efter den som en jävla jude (bildligt talat) och hittar den fan inte nånstans så ni får nog tabba ner den själva..
Citera
2010-04-17, 01:11
Medlem
Scrammels avatar
Jag bumpar denna tråd eftersom jag också har testat kung av sand, men inte klarat det så värst bra, och dessutom googlat runt frenetiskt.
Kanske är det någon som lärt sig låten sedan tråden skapades och som kan tänkas posta tabsen?
Citera
2010-04-17, 02:49
Bannlyst
Ska finnas tabs om du googlar, vet att det fanns när jag lärde mig den iallafall
Citera
2010-04-17, 03:08
Medlem
beejay5s avatar
Kan väl inte vara så himla svårt att ta ut själv? Jag spelar lite munspel som nybörjare och har inga problem med det. Vet dock inte hur en munspelstab ser ut?
Citera
2010-04-17, 04:43
Medlem
Hirvis avatar
Det är inte C utan G.
Citera
2010-04-17, 08:23
Moderator
MondoBizarros avatar
M - A > Egen musik
/Mod
Citera
2010-04-17, 18:58
Medlem
Scrammels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vismbr
Ska finnas tabs om du googlar, vet att det fanns när jag lärde mig den iallafall

Jaghar bara lyckats hitta ofullständiga tabs som dessutom är felaktiga
Citera
2010-04-17, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Det är inte C utan G.

Det spelar ingen roll om det är C eller G eller F# heller för den delen, du kan fortfarande spela melodin även fast den inte går ihop med skivspåret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in