Citat:
Ursprungligen postat av luie
jag frågade vilka hon skulle åka med och det var 4 tjej kompisar.
några dagar senare får jag reda på att det inte är några 4 tjejkompisar hon skulle träffa sin ena tjejkompis där nere men hon skulle åka iväg med två killkompisar jag konfronterar henne och hon säger att det bara är förre detta klasskompisar (vilket det var) men hon vågade inte säga det för att hon var rädd och rädslan satt i sedan hon var tillsammans med sitt ex.
Det här tycker jag låter lite suspekt, eller?
Jag skulle
aldrig låta min tjej åka iväg fyra månader med två killar, om hon dessutom ljugit om det. Möjligen om jag visste precis vilka det var och om dom var upptagna, men nej, inte ens då tror jag. Fyra månader utomlands är lång tid och mycket kan hända...
Citat:
Ursprungligen postat av luie
tiden går och hon sover nästan alltid hos mig 98% av nätterna men hon betalar inget det gjorde jag genom hela förhållandet (vilket jag inte brydde mig så mycket om då eftersom jag älskar henne så jävla mycket) eftersom hon inte hade fast jobb utan jobbade bara när dom behövde folk (inringning) De pengarna hon fick gick till hennes mammas hyra och sparandet till resan biljetten kostade 19.000 och 25.000 skulle hon ha på banken som en säkerhet där nere.
19000 är mycket pengar, vart skulle hon åka?
I vilket fall så tycker jag du ska vara glad att du slipper henne. Jag tycker det låter suspekt faktiskt, och jag är förvånad att du inte reagerade kraftigare än du gjorde, det skulle jag nog ha gjort. Men är man kär så litar man ju på tjejen, så är det ju.
Lika bra att hon är borta säger jag.... Hoppas det ordnar sig för dig iaf!