Jag söker personer som vill bli återförsäljare äv gräs. Jag har det bästa till billigt pris du kommer ungefär tjäna 100% på det. Skriv ditt mail eller mobil-nr så kontaktar jag dig. SKRIV FöRSLAGSVIS FRåN ETT BIBLIOTEK (IP-NR) OCH ANVÄND KONTANTKORT TILL TELEFONEN!!!.
Till er blivande fjortisar som tror jag är polis så kan ja g upplysa er om att provocera fram brott är som "mne" skriver för den svenska polisen förbjudet. Vill ni tjäna cash så skriv, annars kan ni suga på er farfars kuk.
och för er jävla töntsopor som snackar om snuten skulle jag vilja veta vad ni tror att snuten skulle tjäna på att först sälja gräs till en kille och sen sätta dit han?? tänk efter nästa gång för fan.
allvarligt talat tror du snuten BRYR sig om nån liten flummare som på internet råkar erkänna att "jag har odlat en planta i mitt fönster" eller att han ska över på Chris. Ni saknar både perspektiv och självdistans! Typisk paranoida flummare! Så klart snuten skiter i om en kille ska åka till Chris - vet ni hur många tusen som snurrar över dagligen???