2000-07-24, 17:25
Jag söker personer som vill bli återförsäljare äv gräs. Jag har det bästa till billigt pris du kommer ungefär tjäna 100% på det. Skriv ditt mail eller mobil-nr så kontaktar jag dig. SKRIV FöRSLAGSVIS FRåN ETT BIBLIOTEK (IP-NR) OCH ANVÄND KONTANTKORT TILL TELEFONEN!!!.
Citera
2000-07-24, 20:52
Medlem
Bli rik på att sälja gräs!

god kväll, konstapeln.
Citera
2000-07-24, 21:01
Medlem

hrm finns det inget lättare och diskretare sätt att få langare?

Typ låter bängen bekant?
Citera
2000-07-24, 22:03
Medlem

Bängen?
'Agents Provocateurs', som det så fint heter, är väl inte en tillåten arbetsmetod för polisen i Sverige?
Citera
2000-07-25, 00:30

Till er blivande fjortisar som tror jag är polis så kan ja g upplysa er om att provocera fram brott är som "mne" skriver för den svenska polisen förbjudet. Vill ni tjäna cash så skriv, annars kan ni suga på er farfars kuk.
Citera
2000-07-25, 02:52
Medlem

Ha Ha Ha, den var bra KILO KRAN. Har själv en bra kran men för alla andra som inte har det i detta land så vill jag bara säga att passa på!!!!
Citera
2000-07-25, 03:18
Medlem

Neeeej! vi ska inte sälja det till varandra för profit! vi ska växa det i naturen!!

(**SHuT uP, HiPPiE!**)

va? vem var det?? :)

CK

Citera
2000-07-26, 03:22
Medlem

Kran: maila mig på "zsewqa@hotmail.com"

och för er jävla töntsopor som snackar om snuten skulle jag vilja veta vad ni tror att snuten skulle tjäna på att först sälja gräs till en kille och sen sätta dit han?? tänk efter nästa gång för fan.
Citera
2000-07-26, 09:50
Medlem

Kontakta mig med mer info :)
Citera
2000-07-26, 17:18
Medlem

kilo kran maila mig på: info@police.se
Citera
2000-07-26, 18:19
Medlem

öööh? vad? :-|

antingen är det en skämtare som är jääääävligt lustig eller så är det faktiskt bängen som kör en rövare.. går det så går det..

KÖTTSKALLE!! i vilket fall..

Förresten... Folk som skriver exakt datum här när de ska över till Chris.. är det smart det?

CK

Citera
2000-07-26, 21:11
Medlem

allvarligt talat tror du snuten BRYR sig om nån liten flummare som på internet råkar erkänna att "jag har odlat en planta i mitt fönster" eller att han ska över på Chris. Ni saknar både perspektiv och självdistans! Typisk paranoida flummare! Så klart snuten skiter i om en kille ska åka till Chris - vet ni hur många tusen som snurrar över dagligen???
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in