2007-01-05, 16:46
Bannlyst
Jag postade http://www.flashback.org/showthread.php?t=424785 för cirka 10 minuter sedan och nu är den borta. Hur kommer detta sig? Freedom of speech gäller väl på flashback, och jag vill gärna diskutera detta med andra intresserade! Jag vet att det finns andra intresserade som vill diskutera framtidens planer för bajs! Men ni ger dom inte ens chansen! Detta är både dåligt och orespektfult

Tråden är seriös och jag skulle gärna vilja ha en BRA förklarning till den hastiga låsningen av den.

MvH Flirre2
2007-01-05, 16:49
Medlem
Neonights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
finns redan en skittråd. Sök.
Till papperskorgen.

/mod

Get it!
2007-01-05, 16:49
Medlem
Stockos avatar
Citat:
0.6. Frågor om låsningar, borttagningar etc. tas med moderator via PM
Frågor om eventuella låsningar, borttagningar etc. tas med moderator via PM. Detta för att hålla en så hög nivå som möjligt på forumet. Skulle PM-dialogen inte fungera med belåtenhet, så är du dock välkommen att diskutera frågan vidare i avdelningen "Flashback".
Inlägg som postas på forumet ska vara av intresse även för andra användare.

Dessutom står det ju i tråden varför den slängdes...
2007-01-05, 16:50
Bannlyst
d

Citat:
Ursprungligen postat av Neonight
Get it!

Min tråd kan gott och väl stå på egna ben! Jag kräver upprättelse! Varför skickas den till papperskorgen?
2007-01-05, 16:54
Medlem
LadyTieras avatar
spelar du dum eller är du född sådan?

för att inte ha läst reglerna får du en tillsägelse.

tråd låst
moderator

Edit: freedom of speach är inte frihet att bajsa ur sig idioti, det flashback handlar om är att du får ha vilka åsikter du vill och uttrycka dom så länge du följer regelverket, att du inte får posta om vikt på ditt bajs inskränker inte din åsiktsfrihet, det är ren idioti att påstå det och genom att göra det så spottar du på de som kämpar för friheten att uttrycka sina åsikter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in