2007-01-05, 03:16
Medlem
Våffelnylles avatar
Ledsen om det här ämnet redan tagits i någon annan tråd, men - hur kommer man egentligen in i Laidback?
Jag har läst att man behövde ha varit medlem i 6 månader för att kunna komma in, och jag kommer ändå inte in (har varit medlem i 9 månader).

Som sagt, bara undrar.
Citera
2007-01-05, 03:17
Medlem
666Hates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Våffelnylle
Ledsen om det här ämnet redan tagits i någon annan tråd, men - hur kommer man egentligen in i Laidback?
Jag har läst att man behövde ha varit medlem i 6 månader för att kunna komma in, och jag kommer ändå inte in (har varit medlem i 9 månader).

Som sagt, bara undrar.
Läs lite till då ditt snille... Måste man inte ha minst 100 inlägg också...
Citera
2007-01-05, 03:17
Medlem
toMishs avatar
Har för mig att det var något i stil med minst 100 inlägg.
Citera
2007-01-05, 06:47
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Våffelnylle

Som sagt, bara undrar.

Laidback är en tillgång som endast medlemmar som varit här en längre tid och som postar intressanta inlägg får tillgång till. En gräns är att man måste varit medlem i minst sex månader, en annan att man måste ha postat minst 100 inlägg under denna period, en tredje att inläggen måste hålla tillräckligt hög kvalitet. Vi vill inte ha användare som endast är i Laidback, och de som inte skriver intressanta inlägg i de övriga avdelningarna kommer inte heller in i Laidback.

admin
Citera
2007-01-05, 15:36
Medlem
toMishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Laidback är en tillgång som endast medlemmar som varit här en längre tid och som postar intressanta inlägg får tillgång till. En gräns är att man måste varit medlem i minst sex månader, en annan att man måste ha postat minst 100 inlägg under denna period, en tredje att inläggen måste hålla tillräckligt hög kvalitet. Vi vill inte ha användare som endast är i Laidback, och de som inte skriver intressanta inlägg i de övriga avdelningarna kommer inte heller in i Laidback.

admin

Kan ni bannlysa användare från loungen? Väljer ni ut användare som inte skriver intressanta inlägg (se: chatmaffian), och bannlyser dessa från loungen?
Citera
2007-01-05, 15:55
Medlem
Gromnas avatar
Citat:

admin

betyder detta att man ska söka medlemsskap i laidback precis som i Urban Explorers till exempel?
Citera
2007-01-05, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gromna
betyder detta att man ska söka medlemsskap i laidback precis som i Urban Explorers till exempel?

Nä.
Citera
2007-01-05, 17:06
Medlem
Katarsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toMish
Kan ni bannlysa användare från loungen? Väljer ni ut användare som inte skriver intressanta inlägg (se: chatmaffian), och bannlyser dessa från loungen?

Vi kan bannlysa medlemmar från LB, men har ännu inte haft någon anledning att ens tänka på någon som kandidat till den åtgärden.

De som kommer in på LB kan läsa reglerna och riktlinjerna där som admin2 postat och som finns klistrade högst upp på sidan
Citera
2007-01-06, 22:05
Medlem
Mesharrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katarsis
Vi kan bannlysa medlemmar från LB, men har ännu inte haft mage att ens tänka på någon som kandidat till den åtgärden.

De som kommer in på LB kan läsa reglerna och riktlinjerna där som admin2 postat och som finns klistrade högst upp på sidan
Jag tycker det är jättebra att inläggen ska vara intressanta och ha hög kvalitet. Och att det inte bara är tiden som räknas. Bra tänkt där admin.

Btw, Katarsis, du kan inte byta tillbaka till din magavatar
Citera
2007-01-06, 23:06
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toMish

Inte från Loungen, men väl Laidback.
Jo, vi kan stänga av användare som inte sköter sig.
Majoriteten av användarna sköter sig fint, och det vore trist att låta några få användare förstöra för er andra. Orsaken till att jag stängde ner Lounge var just för att hitta en bättre och mera långsiktig lösning. Resultatet blev Laidback.

admin
Citera
2007-01-06, 23:08
Medlem
Rule number one: You do not talk about Laidback
Rule number two: you do NOT talk about Laidback
Rule number three: YOU DO NOT TALK ABOUT LAIDBACK!!

Citera
2007-01-06, 23:27
Medlem
plask_boys avatar
Citat:
Inte från Loungen, men väl Laidback.
Jo, vi kan stänga av användare som inte sköter sig.
Majoriteten av användarna sköter sig fint, och det vore trist att låta några få användare förstöra för er andra. Orsaken till att jag stängde ner Lounge var just för att hitta en bättre och mera långsiktig lösning. Resultatet blev Laidback.

admin

Hur många användare har tillgång till laidback?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in