2000-07-11, 08:09
Medlem
http://www.oldeagle.pp.se/boven/boven_tid_nr6.html

Är det som står om skunk där verkligen sant? Jag tycker det verkar lite väl överdrivet, det med att det skall vara så starkt att man stoppar pengar i strumpan och nycklarna i kylskåpet :)

/tlee
Citera
2000-07-11, 13:45
Medlem
fear of tha skunk

Det beror väl ändå lite grand på hur mycket man röker...

Hur mycket Skunk får man få för 200:- och hur länge
bör det räcka för en person (alt. hur många jointar)

Första gången jag köpte gräs igår så lite vill man ju veta.
Är det någon som blandat skunk med E ??
Citera
2000-07-11, 14:50
Medlem
fear of tha skunk

Jag tycker det verkar ganska vettigt ändå. Har aldrig gillat starkt luktande skunk i alla fall.

Det som var mystiskt med ryktena förut var hur terpinerna "kom in" i plantan. Men om de alltså finns där i små doser även i "vanlig" cannabis så klarnar det hela en del.

http://www.oldeagle.pp.se/boven/boven_tid_nr6.html

Citera
2000-07-11, 22:38
Medlem
fear of tha skunk

Det mesta är ren fucking BULLSHIT!
Tänk på att Old eagle är halvnazister och de vill lika lite som sossar att folk ens ska veta vad maya är för nåt, än mer röka.
Effekterna av Skunk skiljer inte speciellt mycket än andra sorter. Det är inte vidare beroendeframkallande! Det är makabra överdrifter som skribenten i bovens tidning gjort!
Citera
2000-07-11, 22:50
Medlem
fear of tha skunk

Word, skunk är bara en vanlig cannabis sort. Att skunkplantan skulle vara starkare än någon annan art är bara skitsnack.
Citera
2000-07-11, 22:59
Medlem
fear of tha skunk

och så kan dom inte stava heller, nordic light heter det juh för fan, Jack Herer INTE Jack Horror.
Citera
2000-07-11, 23:43
Medlem
fear of tha skunk

Generellt sätt är skunk starkare än vanlig marijuana, jag upplever ruset precis som "vanligt" gräs, fast starkare.
Citera
2000-07-12, 10:13
Medlem
fear of tha skunk

För några år sen då jag börja röka var "skunk" ovanligt.. det var en liten specialare man kom över om man hade tur (vanligt hasch var det normala)...Att känna till massa konstiga sorter som buddha och purple passion och sånt var inget nån av oss gjorde - det fanns gräs - och det fanns skunk. Mer visste man inte eftersom man köpte och rökte - och inte läste och odlade.

En grej var ia lla fall att skunkruset på ett tydligt sätt skillde sig från haschruset - det var ofta mycket mer nervigt - konstigt och skruvat - än "vanligt" gräs och majja.

INte för att jag tror direkt på vad den där rapporten säjer - men visst fan skiljer sig skunk från annat gräs
Citera
2000-07-12, 15:11
Medlem
fear of tha skunk

är det lösningsmedel i skunk??!! FY FAAAN! A L D R I G mer skunk för min del..
men det är ju som man säger.. varför inte bara röka vanlig maja??

varför måste människan hela tiden tämja och effektivisera allting?
vad är det för jävla anal inställning att hela tiden försöka få saker att bli STÖRRE och BÄTTRE och VACKRARE hela tiden??

är vi inte nöjda förrän vi får kristallplantor med 95% THC som växer upp på 3 dar och som gör dig väck i ett helt jävla år??

Piiz

CK
Citera
2000-07-12, 19:27
Medlem
fear of tha skunk

Hmm..har någon exempel på plantor som är "vanlig" majja?
Citera
2000-07-12, 19:56
Medlem
fear of tha skunk

"Danish pot" är tydligen oförändrad maja...

Piiz

CK

Citera
2000-07-12, 22:32
Medlem
fear of tha skunk

För några år sen när man köpte gräs snackade man inte om sorter. antagligen var det bra gräs, eller så var det kass gräs.

det här snacket om olika sorter är enligt mig nåt som kommit på senare år.

jag som vart med i gamet mass år kan berätta att det inte var länge sedan "skunk" kom in på marknaden, och det var nåt alldeles speciellt. idag kan jag säja att jag känner en bonde som odlar själv så jag vet inte hur det e på marknaden, men visst har det kommit en hel del nya framavlade sorter typ skunk, och att dessa dominerar det som finns?

de här nya framavlade otäcka skitrökat typ skunk är alldeles för mycket för en fredlig flummare som jag...

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in