2007-01-04, 01:54
Medlem
Jag kan inte komma på vad den killen heter... Han hade hockeyfrilla och brillor från 80-talet. Inte helt olik Günther.

En video jag såg med honom är när han och ett tiotal har något slags gympingpass framför en biograf. Killen ställer upp en bergsprängare och de börjar leva om. Det dyker upp en massa människor som klagar... givetvis... Var skitkul!

Någon som förstår vem jag menar och som kanske har länk till klippet?
Citera
2007-01-04, 03:47
Medlem
S-hund temporärs avatar
Minus hockeyfrilla, och med gympapass utbytt mot "performance"/dans, så skulle beskrivningen kunna passa in på videon till Fatboy Slims "Praise you".
Citera
2007-01-04, 05:22
Medlem
har hört låten förut men alldrig sett den där videon,
skit bra asså!
Citera
2007-01-04, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S-hund temporär
Minus hockeyfrilla, och med gympapass utbytt mot "performance"/dans, så skulle beskrivningen kunna passa in på videon till Fatboy Slims "Praise you".

Haha...!!!! Klockers S-hund! Det var den! Haha....

Ok, jag kanske mindes fel... "ledaren" är inte det en kille som i ett senare skede i alla fall skaffade hockeyfrilla? Det är nog fel kille jag tänker på.

Så jäklar bra!!!!!!! Tackar!!!!
Citera
2007-01-04, 20:36
Medlem
slaskbaks avatar
Gympaledaren du söker är Richard Simmons
Leta gärna upp klipp när han är med hos Letterman. Varit med där många gånger.

Dansledaren i Fatboy Slim-videon är samme man som regisserat den, nämligen Spike Jonez, som även regisserat ett flertal videos med Beastie Boys. Spike är även en av killarna bakom Jackass och har även medverkat i filmerna, bl.a. som gammal gubbe i permobil i första Jackassfilmen.

Källa på att det är han i videon:
http://clipland.com/Summary/915663210/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in