Citat:
Ursprungligen postat av Separoth
hahah jag måste säga att jag tyckte det var grymt kul

Svenssons kan
vara pinsamt bror
duktiga? Ja men att attackera JK i detta fallet utifrån egna spekulationer som Robban gör och mer eller mindre försöka trycka ner JK(på ett JÄVLIGT osakligt sett, JK angrips utifrån hur han EVENTUELLT agerar in the private zone INTE hur han är som SVT Sports krönikör) och sedan använda skämtkortet är INTE speciellt intellegent enligt mig. Om JK är en Holmklon(duktig, alltid laglydig, minimal porrkonsumtion, Ledin i steron och lite FÖR vanlig) räcker det inte att göra TVÄRTOM vara konstig, fylletratt, porrkonsumerande och snortande då? Varför lägga tid och energi på att snickra ihop ett blogginlägg som lika gärna skulle kunna komma från en dryg, pubertal och kaxig 12-åring? Robban försöker sedan hävda att det var ett skämt, SER NÅGON glimten i ögat i inlägget?
Jag avskyr svenssons själv men inte fan går jag ut offentligt och angriper svenssons för de! Man har väl lite hyfs och fason i varje fall. Robban jag
vet att du läser denna tråd: du skäms antagligen lite nu jag hoppas det i varje fall och du kommer säkert "städa undan"=läs radera inlägget om JK igen snart och störs säkert av att det nu finns på FB men det är FÖR ATT DU ROBBAN ska skämmas och inse att detta vara återigen ett misslyckat försök från din sida att vara rolig. Du är roligast på att vara dig själv. Se på dig själv känner du dig verkligen nöjd med sågningen av JK?
DM:s artikel om Lauls inlägg:
http://www.dagensmedia.se/nyheter/dig/article130502.ece