2009-09-10, 15:57
Medlem
padrons avatar
Nån som supit med honom? Är han smått alkad eller har han bara förbannat dåligt ölsinne? Ekwall benämner ju honom som "Undicimannen" i sin blogg på grund av att Laul tog sig en rejäl bläcka på efterfesten till fotbollsgalan och blev utslängd för några år sen.
Citera
2009-09-26, 13:31
Medlem
Enligt Sverigescenen.com ska han ha pissat ner sig inför kollegorna på nått lokalt hak nere i Malta efter senaste VM-kval matchen...
Citera
2009-09-26, 17:41
Medlem
joe_ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frejsson
Han har skrivit i sin blogg att hans flickvän jobbar hos största konkurrenten...
Laulhelvetet hade passat bra ihop med Yvonne Ruwaida. Miljöpartiets fettoelefant.

Jag har generellt inget emot västkustdialekten, tvärtom, men när Laul öppnar käften för att bräka är jag fan färdig att spy.

Elefanttråden: https://www.flashback.org/showthread.php?t=325383
Citera
2009-09-26, 21:36
Medlem
Han är väl inte så bra på att skriva men genom åren har han väl grävt fram en hel del nyheter
Citera
2009-09-27, 02:52
Medlem
lebbs avatar
laul är alkad,han har varit gäst på ett hotell där min syster jobbade & han söp hårt varje gång!
Citera
2009-09-27, 09:23
Medlem
joe_ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
Han är väl inte så bra på att skriva men genom åren har han väl grävt fram en hel del nyheter
Eftersom han chansar vilt så måste ju även han pricka in en laguppställning nån gång men om han verkligen grävt fram en nyhet är högst tveksamt.
Citera
2009-09-28, 13:43
Medlem
bravehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap

Jag har inte riktigt koll men någon på aftonbladet har ju haft en källa inom landslagets organisation och har kunnat avslöja startelvor.

Är det lite göteborgshat som kommer fram i den här tråden?
Jag tycker mest att Laul är fruktansvärt dålig i sitt tv-program på aftonbladet.se
Citera
2009-12-03, 09:24
Medlem
Lallaren skriver mycket om en viss Miss Modin i sin blogg. Han antyder att dom skulle ha ihop det. Men Miss Modin är väl lebba så vitt jag vet?
Citera
2010-01-02, 13:32
Medlem
Hörde från en "väl initierad källa" att Laul åkte dit för narkotikainnehav i början av 2009 i samband med någon större gala/efterfest. Finns det några rykten kring detta sen tidigare?
Citera
2010-01-02, 16:23
Medlem
Charles26s avatar
http://www.youtube.com/watch?v=jfmDTgUYSos

7.30 in i detta klippet ser man en ung fjunig nervös Robert Laul intervjua Håkan "Inga konstigheter" Hallin om oralsex. Mycket nöje.
Citera
2010-01-02, 17:08
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Nån som supit med honom? Är han smått alkad eller har han bara förbannat dåligt ölsinne? Ekwall benämner ju honom som "Undicimannen" i sin blogg på grund av att Laul tog sig en rejäl bläcka på efterfesten till fotbollsgalan och blev utslängd för några år sen.

När jag bodde på Malta för ett tag sedan så hamnade min bror på fest med honom av någon skum anledning. Så som jag förstod det, så ville han nämligen dunka på en blond svensk tjej som jag hade varit med dagen då Malta - Sverige möttes och det var ett hejdans liv i St. Julians. Min bror beskrev honom som väldigt lik han själv, dvs. spottar inte i glaset och öser för fullt. Det kändes som en liten alkoholist-varning när man såg hans skägg och hans bakfylle-stil. Det slutade med att de hade festat på hotellrummet och sedan tagit nattdopp nakna i hotellpoolen, och hör o häpna, när min bror kom hem o väckte mig hade han ett par vita bomullskalsonger på sig och jag kände inte igen de kalsongerna. Därför frågade jag vart fasen han hittat dom, " De va någon jälva aftonbladet-kille som jag fick de av som vi dyngsöp med".

Det visade sig till slut efter lite googling att det var Robert Laul som han hade festat med. Snackade bara med honom två gånger och han verkade vara en rolig kille att festa med. Jag hoppas att han fick dunka den där blondinen efter mig och att jag fortfarande hade lite säd kvar i henne
Citera
2010-01-12, 16:55
Medlem
Frejssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HFogelberg
Hörde från en "väl initierad källa" att Laul åkte dit för narkotikainnehav i början av 2009 i samband med någon större gala/efterfest. Finns det några rykten kring detta sen tidigare?

Det var väl Virtanen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in