Citat:
Ursprungligen postat av padron
Nån som supit med honom? Är han smått alkad eller har han bara förbannat dåligt ölsinne? Ekwall benämner ju honom som "Undicimannen" i sin blogg på grund av att Laul tog sig en rejäl bläcka på efterfesten till fotbollsgalan och blev utslängd för några år sen.
När jag bodde på Malta för ett tag sedan så hamnade min bror på fest med honom av någon skum anledning. Så som jag förstod det, så ville han nämligen dunka på en blond svensk tjej som jag hade varit med dagen då Malta - Sverige möttes och det var ett hejdans liv i St. Julians. Min bror beskrev honom som väldigt lik han själv, dvs. spottar inte i glaset och öser för fullt. Det kändes som en liten alkoholist-varning när man såg hans skägg och hans bakfylle-stil. Det slutade med att de hade festat på hotellrummet och sedan tagit nattdopp nakna i hotellpoolen, och hör o häpna, när min bror kom hem o väckte mig hade han ett par vita bomullskalsonger på sig och jag kände inte igen de kalsongerna. Därför frågade jag vart fasen han hittat dom, " De va någon jälva aftonbladet-kille som jag fick de av som vi dyngsöp med".
Det visade sig till slut efter lite googling att det var Robert Laul som han hade festat med. Snackade bara med honom två gånger och han verkade vara en rolig kille att festa med. Jag hoppas att han fick dunka den där blondinen efter mig och att jag fortfarande hade lite säd kvar i henne