2007-04-09, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Surfade in på välkända Gnagarforum och roade mig med att spana in vad reaktionerna efter dagens match var. De var fantastiska! (sett ur en djurgårdares ögon)

Sagt om...

...Örlund: En av Sveriges sämsta burvaktare
...Hulsker: Patetisk
...Tamandi: Totalt värdelös
...Carlsson: Värdelös
...Mendes: Pinsam
...Tjernström: Seg

Och sist men inte minst

...Aik: Gnaget åker ur i år

mm det är riktigt pinsamt hur dom kan sitta o påstå allt efter första matchen
Citera
2007-04-09, 18:55
Moderator
vfs avatar
IFK:S pinne mot TFF var kanske inte så jävla illa med tanke på
övriga resultaten.

Vad gäller Aik är oftast andra året svårt för en nykomling.

Citera
2007-04-09, 18:56
Medlem
Villons avatar
Förlust med uddamålet mot Kalmar är inga konstigheter, i synnerhet inte i premiären. Som sagt, bara att ta nya tag.
Citera
2007-04-09, 18:58
Medlem
the head honchos avatar
Domarskandal!

Domarskandal!

http://aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1041604,00.html

AIK hade vunnit med minst 4-0 ifall Ari åkt ut där! Domarjävel!
Citera
2007-04-09, 18:58
Medlem
BjenSBCs avatar
Hur skönt var det att henke effekten fick full utdelning då???
Citera
2007-04-09, 18:59
Medlem
Ska Hammarby ta chansen och vinna imorgon och vips bli guldkandidat?

Då blir det Tony G är gud och liknande haha
Citera
2007-04-09, 19:04
Bannlyst
Årets sämsta domarinsats någonsin på Råsunda. Dryge skåningen Martin Ingvarsson, småfet dessutom, hade inte ett enda rätt domslut på hela matchen. AIK skulle haft två straffsparkar men den dryge skåningen vågade inte blåsa eftersom han då skulle ha fått stämpeln att han föll för publiktrycket och det verkar dessutom vara status bland domarkåren att våga att INTE blåsa straff för AIK. Att han också missade armbågen av Ari var ännu ett bevis på hur genomusel han är.

Ingvarsson är inte välkommen tillbaka till Råsunda någon gång, någonsin och det ska han också få veta på ett och annat sätt. Hans fru Lindas mobilnummer står exempelvis på hitta.se... det kan man ha riktigt kul med
Citera
2007-04-09, 19:05
Bannlyst
Tragiskt var det också med den fege stackaren Robert Laul.
Han skulle stå på Nedre Norra (Norra stå) iförd en blåvitt-tröja. Men han gick på övre Norra i stället, det är det knappt är några hardcore-AIK:are. Dessutom var han inte länge där.
Han uppges ha dykt upp i pressrummet redan i pausen iförd civila kläder.
Citera
2007-04-09, 19:07
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Ingvarsson är inte välkommen tillbaka till Råsunda någon gång, någonsin och det ska han också få veta på ett och annat sätt. Hans fru Lindas mobilnummer står exempelvis på hitta.se... det kan man ha riktigt kul med

Skärp till dig din jävla fjant. Orkar inte med små fjortisar som tycker det är roligt att tracka kvinnor bara för att deras män dömer fotboll. Kanske dags att skaffa dig ett liv?
Citera
2007-04-09, 19:09
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Stenhårt inlägg.

Ja, Hammarby IF har sina speciella interna problem med rödvinsvänster bland hobby-supportrarna, knivbärande zigenare i C-kategorin, och haschberoende socialfall bland de äkta fansen.

- F.G

Ja, det var ett stenhårt inlägg från en hormonstinn 15-16 åring som i skydd av nätet är synnerligen hardcore.
Who cares känns det som. Om jag väljer att sitta hemma med ett par goda vänner och dricker ett par glas VITT vin till en god kycklingmiddag så är det väl underbart och trevligt? Varför ska jag bre ut mig på nätet och försöka framstå som den hårdaste och trognaste av supportrar när jag inte är det?
Däremot så känner jag otrolig glädje över att jag förutspådde den givna segern för KFF i dag. Ibland blir jag gladare när AIK och IFK tappar poäng än när bajen vinner.
Jag har hållt på bajen sedan 1982 men börjar nu att komma till den punkt när det egentligen inte är så viktigt hur det går. Jag har svårt att titta på fotbollsmatcher som inte är av hög kvalitet då jag är otroligt kräsen numera, så det enda som gäller är La Liga, Premier leauge, Champions leauge och VM/EM med några enstaka allsvenska undantag.
Ni gör och tycker som ni vill, och jag som jag vill
Citera
2007-04-09, 19:10
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Årets sämsta domarinsats någonsin på Råsunda. Dryge skåningen Martin Ingvarsson, småfet dessutom, hade inte ett enda rätt domslut på hela matchen. AIK skulle haft två straffsparkar men den dryge skåningen vågade inte blåsa eftersom han då skulle ha fått stämpeln att han föll för publiktrycket och det verkar dessutom vara status bland domarkåren att våga att INTE blåsa straff för AIK. Att han också missade armbågen av Ari var ännu ett bevis på hur genomusel han är.

Inte så svårt att det var årets sämsta domarinsats, då det bara spelats en match där tidigare i år. (BP - DIF)
Citera
2007-04-09, 19:11
Medlem
Bobby Gillespies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Surfade in på välkända Gnagarforum och roade mig med att spana in vad reaktionerna efter dagens match var. De var fantastiska! (sett ur en djurgårdares ögon)

Sagt om...

...Örlund: En av Sveriges sämsta burvaktare
...Hulsker: Patetisk
...Tamandi: Totalt värdelös
...Carlsson: Värdelös
...Mendes: Pinsam
...Tjernström: Seg

Och sist men inte minst

...Aik: Gnaget åker ur i år

Liknande saker kunde också läsas på det där Forum Nostrum efter 0-1 mot Brommapojkarna. Också väldigt kul.

Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho
Domarskandal!

http://aftonbladet.se/vss/sport/stor...041604,00.html

AIK hade vunnit med minst 4-0 ifall Ari åkt ut där! Domarjävel!

Humor är en svår konstform.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in