Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Stenhårt inlägg.
Ja, Hammarby IF har sina speciella interna problem med rödvinsvänster bland hobby-supportrarna, knivbärande zigenare i C-kategorin, och haschberoende socialfall bland de äkta fansen.
- F.G
Ja, det var ett stenhårt inlägg från en hormonstinn 15-16 åring som i skydd av nätet är synnerligen hardcore.
Who cares känns det som. Om jag väljer att sitta hemma med ett par goda vänner och dricker ett par glas VITT vin till en god kycklingmiddag så är det väl underbart och trevligt? Varför ska jag bre ut mig på nätet och försöka framstå som den hårdaste och trognaste av supportrar när jag inte är det?
Däremot så känner jag otrolig glädje över att jag förutspådde den givna segern för KFF i dag. Ibland blir jag gladare när AIK och IFK tappar poäng än när bajen vinner.
Jag har hållt på bajen sedan 1982 men börjar nu att komma till den punkt när det egentligen inte är så viktigt hur det går. Jag har svårt att titta på fotbollsmatcher som inte är av hög kvalitet då jag är otroligt kräsen numera, så det enda som gäller är La Liga, Premier leauge, Champions leauge och VM/EM med några enstaka allsvenska undantag.
Ni gör och tycker som ni vill, och jag som jag vill