2007-10-07, 18:08
  #7477
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 503
Ledsen för att guldchansen dog idag eller?

Du gick bet på att provocera gnagarna så nu försöker du med mig, suck.



Dog guldchansen?
Det här får du allt förklara för mig?
Citera
2007-10-07, 18:16
  #7478
Medlem
csts avatar
2-0 känns lite i sämsta laget, okej, en bra match vi tar tre poäng men jag hade gärna sett att vi plockat in några mål på ifk, nu får vi hoppas på målkalas mot både halmstad och bp samt att råttorna tar poäng av göteborg, ingenting skulle kännas bättre
Citera
2007-10-07, 18:17
  #7479
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Jag funtar på att skippa Kalmartåget och gå och hålla på BP istället.

Nu är det dock på Stadion och inte Grimstas gärsgård. Flera av BP-spelarna har aldrig sett en så stor arena förut.

Tyvärr mörknar det för Västerorts Milan med dagens resultat. Jag skulle gärna se att Örebro åker ur; Trelleborg har visat cojones i flera viktiga matcher, och BP är ju charmiga. Örebro gör däremot ingen glad. Fast det vore förstås bra om närkingarna vann mot K*lmar FF. Knepigt läge.

Återstående matcher av vikt:

24. 10-08 19:00 Örebro - Kalmar FF -

25. 10-21 15:00 AIK - IFK Göteborg -
25. 10-21 15:00 IF Brommapojkarna - Kalmar FF -
25. 10-21 15:00 Halmstads BK - Djurgården -

26. 10-28 15:00 IFK Göteborg - Trelleborgs FF -
26. 10-28 15:00 Djurgården - IF Brommapojkarna -
26. 10-28 15:00 Kalmar FF - AIK -

Hata alla!
Citera
2007-10-07, 18:23
  #7480
Medlem
Fula Gubbens avatar
Gnaget kommer sannolikt aldrig få ett lika gyllene tillfälle att lägga sig som de 2 sista omgångarna 2007.
Citera
2007-10-07, 18:55
  #7481
Medlem
BeerMeUpScottys avatar
Tre sköna att lägga till i tabellen då. Synd bara att vi i och med detta puttar ner BP under ytan. Hoppas dom tar igen sig nu så att vi kan se TFF nere i SE till nästa vår.
Citera
2007-10-07, 18:56
  #7482
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Gnaget kommer sannolikt aldrig få ett lika gyllene tillfälle att lägga sig som de 2 sista omgångarna 2007.

Men ärligt, ta bort ögonbindeln. Vart i AIK ser du potential att vinna mot IFK eller KFF?

Enda chansen att AIK vinner mot IFK, är om IFK klappar igenom totalt, knappast pga att AIK spelar bra fotboll. För det gör vi inte nu.
Citera
2007-10-07, 19:00
  #7483
Medlem
Kalleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Men ärligt, ta bort ögonbindeln. Vart i AIK ser du potential att vinna mot IFK eller KFF?

Enda chansen att AIK vinner mot IFK, är om IFK klappar igenom totallt, knappast pga att AIK spelar bra fotboll. För det gör vi inte nu.

Precis. Vi kommer inte ha en chans. Men att sjuka så lågt som djiiif-supportrarna gjorde förra säsongen, genom att heja fram Elfsborg till guldet. Så lågt sjunker vi inte.

IFK vinner guldet.

djiiif ff kan glömma det!
Citera
2007-10-07, 19:00
  #7484
Medlem
503s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Du gick bet på att provocera gnagarna så nu försöker du med mig, suck.

Jag försöker inte provocera, jag spekulerar bara om utgången på allsvenskan 2007 och AIKs eventuella inverkan på det.
Får man inte göra det i denna tråden tro?
Citera
2007-10-07, 19:06
  #7485
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Men ärligt, ta bort ögonbindeln. Vart i AIK ser du potential att vinna mot IFK eller KFF?

Enda chansen att AIK vinner mot IFK, är om IFK klappar igenom totalt, knappast pga att AIK spelar bra fotboll. För det gör vi inte nu.

Jag förbereder ett win/win-case -- antingen vinner vi serien, eller också vek AIK avsiktligt ned sig, för att hindra oss från att vinna.

Mer seriöst så verkar AIK ha haft en ganska konstig säsong... svag början, mycket stark mitt, och svag avslutning. Är det enbart Figureido-försäljningen?

- F.G
Citera
2007-10-07, 19:54
  #7486
Medlem
Georg Lagers avatar
I nästa omgång kommer tyvärr IFK Göteborg att bättra på sin målskillnad ytterligare, Solnas Aik kommer naturligtvis att lägga sig och jag är ganska säker på att IFK inte kommer att vinna med mindre än tre mål.
Solnas underbara firmapack har förmodligen redan nu gått ut med ett dödshot på samtliga spelare om dom inte förlorar återstående matcher.
Citera
2007-10-07, 19:59
  #7487
Medlem
Georg Lagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalleo
Precis. Vi kommer inte ha en chans. Men att sjuka så lågt som djiiif-supportrarna gjorde förra säsongen, genom att heja fram Elfsborg till guldet. Så lågt sjunker vi inte.

IFK vinner guldet.

djiiif ff kan glömma det!
Nej ni dödshotar i stället spelarna till lydnad.
Citera
2007-10-07, 20:03
  #7488
Medlem
Jag tror faktiskt att AIK kommer vilja visa Sverige vad dom går för, dessutom bär fansen upp dom nåt enomt. Kom igen Gnaget! Jag vill verkligen inte se IFK vinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in