Citat:
Ursprungligen postat av Fillor
Frågorna var inte till mig men det skiter jag i och svarar ändå.
1) Jag förstår inte riktigt frågan. Svara på varför du tycker vi är pinsamma så kan du nog få ett svar.
2) Vi slutar aldrig att sjunga. Det är bara inte lika starkt alla gånger. Dom gångerna vi inte sjunger lika starkt är dom gångerna vi lyssnar och skrattar åt er, när ni sjunger bajen-ramsor. Ni måste visst ha blandat ihop våra ramsor med era. Fantasi grabben, fantasi.
3) För det finns väl egentligen inget av intresse för oss att hänga här då. Vill man skriva av sig vänder sig dom flesta till bajen forum.
4) Matchen igår bjöd ni på dom mesta och roligaste filmningarna. Visste inte att man ramlar i backen av en klapp på axeln, men vi alla vet ju också att aik inte är så stabila. Enligt dig har vi nu en filmare i laget. Enligt mig har ni flera.
5) Väldigt dum fråga då inget av det stämmer.
1) Jag förstår inte riktigt frågan. Svara på varför du tycker vi är pinsamma så kan du nog få ett svar.
2) Vi slutar aldrig att sjunga. Det är bara inte lika starkt alla gånger. Dom gångerna vi inte sjunger lika starkt är dom gångerna vi lyssnar och skrattar åt er, när ni sjunger bajen-ramsor. Ni måste visst ha blandat ihop våra ramsor med era. Fantasi grabben, fantasi.
3) För det finns väl egentligen inget av intresse för oss att hänga här då. Vill man skriva av sig vänder sig dom flesta till bajen forum.
4) Matchen igår bjöd ni på dom mesta och roligaste filmningarna. Visste inte att man ramlar i backen av en klapp på axeln, men vi alla vet ju också att aik inte är så stabila. Enligt dig har vi nu en filmare i laget. Enligt mig har ni flera.
5) Väldigt dum fråga då inget av det stämmer.
1) Jag tycker ni är pinsamma för att ni håller på ett lag som inte kan vinna och som bara skämmer ut sig hela tiden och som har spelare som skämmer ut sig genom att filma och vara veka. Dessutom är ni pinsamma för att ni slutar sjunga så fort det blir ett baklängesmål, varför?
2) Johoo då... det var knäpptyst på Bajensektionen i flera minuter efter AIK:s mål innan sången kom igång igen, försök inte.
3) Jasså inte? Jag kallar det snarare fegt att inte komma hit och det var ju inget vidare drag på Bajenforumet heller eller får inte fjortisarna vara uppe längre än till 22 för mamsen och pappsen?
4) Bajen har en tradition av filmare och fuskare (minns bara bytet i matchen mot Elfsborg för några år sedan när Bajen bytte in en fjärde spelare, trots att tre byten bara är tillåtna). Björn Runström är den störste filmaren någonsin i Allsvenskan och vilka spelade han för? Nu har han fått en allvarlig utmanare i veke Petter Andersson.
Så fråga 5 stämmer inte? Om jag inte missminner mig så var det en viss Petter Andersson som bölandes efter mamma fick bäras ut på bår för att han inte kunde stå emot en målvaktsutrusning... den som ger sig in i leken osv... Hade han inte varit så vek hade han klivit upp och bara borstat av sig och spelat vidare. Han var patetisk och du är ännu mer patetisk. Urtypen för en Bajare.
