2007-08-19, 17:36
Medlem
Villons avatar
Vad händer med kalmar? 0-5 senast och nu 3-0 till Helsingborg på 25 minuter.
Citera
2007-08-19, 17:51
Medlem
De Larges avatar
ÖSK verkar ha bestämt sig för att ramla ur

Trots att ett reklamflygplan flög över stan innan match med budskap om att ÖSK skulle kämpa.
Citera
2007-08-19, 18:21
Medlem
Vryzass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
När dif spelade sina hemmamatcher på Råsunda så (bort)förklarade man ju den pinsamma publiksiffran med att det var en självklarhet att inte gå dit eftersom det var lokalkonkurenternas arena.
Nu låter det annorlunda. Kappvändarna från Skansen visar sig från sin sämsta (bästa) sida igen.

Väldigt många bojkottade hemmamatcherna det året, har ingenting med bortförklaringar att göra. Så det låter inte alls annorlunda. Derbyn får inte spelas någon annanstans, så det är inte mycket att göra åt. 2004 var dock annorlunda då styrelsen valde att förlägga alla matcherna dit.
Citera
2007-08-19, 18:52
Medlem
erikbes avatar
Måste bara citera Kalmar FF´s forum på Svenska Fans just nu

http://www.svenskafans.com/fotboll/kff/forum.asp

Citat:
ENDAST LAGSIDANS MEDLEMMAR KAN POSTA INLÄGG

Skadeglädjen är den enda sanna glädjen
Citera
2007-08-19, 18:55
Bannlyst
Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Ni ska akta er för MÄKTIGA AIK!!!!
Citera
2007-08-19, 18:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Måste bara citera Kalmar FF´s forum på Svenska Fans just nu

http://www.svenskafans.com/fotboll/kff/forum.asp

Skadeglädjen är den enda sanna glädjen

Gillade det här också från samma forum:
Citat:
Vi har släppt in NIO mål på två matcher - det är Hammarbyklass på det.
Citera
2007-08-19, 18:58
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Ni ska akta er för MÄKTIGA AIK!!!!

Fast det säger du aldrig när ni ligger ett par poäng från nedflyttningsstrecket (då säger du i och för sig ingenting)...

Du har för övrigt fortfarande inte svarat på om du införskaffat den där rosa kepsen med AIK-märke.

/feldgrau
Citera
2007-08-19, 19:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Du har för övrigt fortfarande inte svarat på om du införskaffat den där rosa kepsen med AIK-märke.

/feldgrau

Nej jag vill inte bli lika puttinuttigt söt som du, med tanke på att Blåvitt också har en rosa keps. Puss.
Citera
2007-08-19, 19:24
Bannlyst
Bajaren Robert Perlskog, som kommenterar Bajen-Halmstad på säsongskortet - vilken fjant.

"Idag har vi ett par anmärkningsvärda resultat, Helsingborg-Kalmar 5-0 och Örebro - AIK 1-4!!!"

Vaddå anmärkningsvärt med AIK:s resultat?? Bra att Tomas Antonelius sa att det inte var det. Han har koll på det hela.
Citera
2007-08-19, 19:31
Medlem
Äntligen vann Gefle. Hade man förlorat nu igen hade jag nog bestämt mig för att börja grina.
Citera
2007-08-19, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis

AIK, vad ska man säga fans som tror man är bäst, man blev bara 2a förra året.

Intressant, på senaste 14 åren har AIK _EN_ ligaseger

Raden på resultat sedan 93 ser ut så här: 3-6-8-3-8-1-2-3-3-5-5-13-Superettan-2

Inte direkt imponerande. Att sen påstå att AIK är bäst i Sverige är ett skämt, finns flertalet bättre lag, och även om AIK klarat sig bättre i Europaspelet i år än Elfsborg så är det milsvid skillnad på Valencia och vad nu AIK mötte...
Citera
2007-08-19, 19:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Darth Yoda
Äntligen vann Gefle. Hade man förlorat nu igen hade jag nog bestämt mig för att börja grina.

Två tråk-lag som möttes på Strömvallen och det bevisas också av att PPV repriserar Helsingborg-Kalmar och Örebro-AIK men inte matchen i Gävle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in