Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
http://www.channel4.com/sport/football_italia/scudetto.html
Att vara en storklubb handlar inte om att vinna ligan. Det verkar du totalt ha missuppfattat. En storklubb är en klubb med tradition, stort publikfölje och som har haft många stora spelare genom åren och som har figurerat i stora sammanhang genom åren. Frågar du en engelsman om de engelska storlagen så får du exakt de lag jag räknat upp. Men nu känner jag att vi hamnat rejält off topic.
Varför väljer du inte att kommentera det andra jag skrev om 3-0-matchen på Råsunda förra året när vi lekte med er och Åkeby sa att "AIK är allsvenskans bästa lag" och det jag skrev om er försäsong och om att Junior är en överskattad fjant.
Inte ens Inter-fansen ser fjolårets säsong som en "Scudetto-vinst", och det vet du förmodligen också....
Nej, som AIK:are förstår jag att du inte vill räkna titlar när vi pratar om storklubbar. Allt annat vore ju konstigt. Jag redan frågat ett par engelsmän (halva min släkt kommer från ön) vad de tycker om Everton och jag behöver inte berätta vad de antytt, va?
Klevis du är en ärkepajas utan dess like. Det finns nog ingen här inne som har tid, ork eller lust att bemöta dina partiska inlägg. Jag gör det iaf inte. Grattis att ni slog oss på Råsunda när ni spelade för guldet, och vi spelade för....ja Ingenting. Grattis!
Några månader tidigare, när Malmö inte drogs med 5 skador inför varje omgång gick det lite annorlunda.
Du förstår själv att jag inte orkar bemöta din kommentarer som att Junior är en överskattad fjant, va? Tänkte väl det.