2007-02-25, 22:19
Medlem
Moonerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Malmö - Herfölge 0-1

Darrigt försvarsspel men framåt skapade vi ett par bra chanser. Edward Ofere fortsätter att övertyga!
Såg du matchen?
Ofere är stor, snabb och vinner mycket nickdueller och närkamper, men om det ska bli något av honom får han lära sig att fördela bollen som den targetspelare han har potential att bli, och dessutom behöver han öva en del på sina avslut.
Han var duktig mot stadslaget, men det är ju itne riktig värdemätare om man säger så.

Som sagt, han har potential men för mig var det ingen övertygande insats senast, kommer säkert vara en bra backup till Junior och Johansson(och Skoog? hm) i år dock. Ofere personligen hade nog mått bra av en utlåning.
Citera
2007-02-25, 22:41
Medlem
Vagabondens avatar
Fy fasiken vad kallt det var i lördags.

Nr. 16 i FC Flora måste varit dvärg. Har aldrig sett en sån liten kille. Förövrigt såg FC Flora väldigt roliga ut, fick sköna 30-talsfotbolls-vibbar av dem.
Citera
2007-02-26, 13:33
Bannlyst
Helsingborg värvar... ''Han såg bra ut på DVD''

http://www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm?ID=21879
Citera
2007-02-26, 13:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
Fy fasiken vad kallt det var i lördags.

Nr. 16 i FC Flora måste varit dvärg. Har aldrig sett en sån liten kille. Förövrigt såg FC Flora väldigt roliga ut, fick sköna 30-talsfotbolls-vibbar av dem.

Var han mer dvärg än Pierre Bengtsson? Det känns omöjligt.
Citera
2007-02-26, 14:47
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mooners
Såg du matchen?
Ofere är stor, snabb och vinner mycket nickdueller och närkamper, men om det ska bli något av honom får han lära sig att fördela bollen som den targetspelare han har potential att bli, och dessutom behöver han öva en del på sina avslut.
Han var duktig mot stadslaget, men det är ju itne riktig värdemätare om man säger så.

Som sagt, han har potential men för mig var det ingen övertygande insats senast, kommer säkert vara en bra backup till Junior och Johansson(och Skoog? hm) i år dock. Ofere personligen hade nog mått bra av en utlåning.

Jo, klart jag såg matchen och ligger just nu inne med en dryg förkylning. Ofere agera targetplayer på ett mycket bra sätt, och att tajmingen i passningsspelet inte är lysande i februari månad är inget jag oroar mig. Tror att han äntligen kan få sitt genombrott nu!

Tyvärr imponerar inte Kouakou.
Citera
2007-02-27, 20:31
Bannlyst
BP-DIF: 0-0
AFF-DIF: 3-0
Molde-DIF: 3-1

Ser bra ut det här, det ser jävligt bra ut!
Citera
2007-02-27, 20:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Jo, klart jag såg matchen och ligger just nu inne med en dryg förkylning. Ofere agera targetplayer på ett mycket bra sätt, och att tajmingen i passningsspelet inte är lysande i februari månad är inget jag oroar mig. Tror att han äntligen kan få sitt genombrott nu!

Tyvärr imponerar inte Kouakou.

Var det inte någon av dessa båda kulturberikare som knockade er egen lirare förra året och som dessutom gjorde självmål i samma match?
Citera
2007-02-27, 21:37
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Var det inte någon av dessa båda kulturberikare som knockade er egen lirare förra året och som dessutom gjorde självmål i samma match?

Var väl Kouakou som gjorde det? Spelarn han knockade var Järdler bröt ett ben i nyllet, eller?
Citera
2007-02-27, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Var han mer dvärg än Pierre Bengtsson? Det känns omöjligt.

Han var korare än Dulee vilket man inte se speciellt ofta. Ovanligt att se när det gäller kampen om innermitten
Citera
2007-02-27, 22:45
Medlem
Santa Cruzs avatar
Vet ej om detta har varit uppe tidigare, men jag gör ett försök.

Har inte Hammarby all anledning till att misslyckas denna säsong?!
Den nye tränaren, gustafsson, har inte inlett allt för bra, säger inte att han är fel man för jobbet, men det tar tid att få ett lag dit man vill. Om man kollar på bajens övergångar så har du värvat lite oprövade spelare, samtidigt tappade man väldigt stora spelare i slutet av förra säsongen , men man kan alltid hoppas.
Citera
2007-02-27, 23:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Santa Cruz

Den nye tränaren, gustafsson, har inte inlett allt för bra, säger inte att han är fel man för jobbet, men det tar tid att få ett lag dit man vill. Om man kollar på bajens övergångar så har du värvat lite oprövade spelare, samtidigt tappade man väldigt stora spelare i slutet av förra säsongen , men man kan alltid hoppas.

Gustavsson själv är ju ganska oprövad i de stora sammanhangen. Vad har han lyckats med? Snacka om överskattad. Det lär nog visa sig ganska snart att han inte är stor nog för den allsvenska kostymen. Han lär nog inte vara kvar när säsongen är över.
Citera
2007-02-27, 23:13
Medlem
Madchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santa Cruz

Bajen kan nog komma allt mellan plats 3 och 14 ungefär. Ordinarie mittfält och anfall håller riktigt bra klass men börjar det trögt kan det nog gå rejält åt helvete med ny tränare, nytt spelsystem, tunn trupp, tveksamma målvakter etc.

Bajen åker ur i år...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in