2007-05-08, 14:12
Medlem
Fula Gubbens avatar
Mitt intryck är definitivt att Vasquez siktar på målet, inte ett inlägg. Övriga IFK-spelare ligger för långt bak, och hans blick går inte alls i deras riktning.

Även utan Maradona-sparken hade det varit ett mycket snyggt mål.

Allsvenskan behöver sånt här. Fula Gubben abides.

- F.G
Citera
2007-05-08, 14:25
Medlem
williamwallaces avatar
Jädrar vilket snyggt mål av Vasques, till och med hemmapubliken klappade. Men det kanske beror på att man där uppe inte är alltför bortskämda.

Vinst idag är väl det ända som räknas mot Bajen. Har någon koll på hur många bajare som kommer? Hörde att deras bussar var inställda.
Citera
2007-05-08, 14:27
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Trelleborg kan gå från jumboplats till delad ledning i allsvenskan om man vinner nästa match, förutsatt att Bajen och MFF kryssar. Allsvenskan...
Citera
2007-05-08, 14:39
Medlem
Rocky69s avatar
http://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/goteborg/1.669864

Grattis bajen! Det här har ni skött perfekt, ni låter en av era absolut bästa spelare dra till en konkurrent i mittens rike. Se nu till att ta rejält med betalt så att han inte hamnar i gråvitt förhelvete
Citera
2007-05-08, 15:05
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Grattis bajen! Det här har ni skött perfekt, ni låter en av era absolut bästa spelare dra till en konkurrent i mittens rike.

Mittens rike? Serieledning (om än tillfällig...)!

Är tudelad till Aybunn ( ) i Blåvitt. Visst, han är en av Allsvenskans bästa spelare när han kommer rättvänd med boll och skapar mycket, men samtidigt känns det som att hans personlighet inte riktigt passar in på Kamratgården (och sen har han ju alltid varit en hatspelare...).

/feldgrau
Citera
2007-05-08, 15:48
Medlem
Jag var i Örebro igår och såg målet live. Stod med änglafansen, men jag uppfattade aldrig HUR han lobbade, bara ATT han lobbade. Först idag jag sett hur han sköt och då blir målet snyggare.

ÖSK hade dock första farliga chansen som glöms bort. Inlägg från vänster och alla göteborgare tittar på bollen och så kommer en öskare med fart in i straffområdet och nickar och kunde placerat den var som helst..den går utanför(hur mycket vet jag inte). Första halvlek var jämn, andra inte
Citera
2007-05-08, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
http://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/goteborg/1.669864

Grattis bajen! Det här har ni skött perfekt, ni låter en av era absolut bästa spelare dra till en konkurrent i mittens rike. Se nu till att ta rejält med betalt så att han inte hamnar i gråvitt förhelvete

Nej fy fan för att behöva se på den jävla fåntratten i dom vackraste utav färger.

En Jeffrey i form får vara hur bra han vill, mina sympatier kommer han aldrig att få om nu Håkan bestämmer sig för att plocka hit honom.
Citera
2007-05-08, 16:51
Medlem
erikbes avatar
Nu såhär efter några omgångar, Vilka åker ur tror ni?

Örebro såg inte bra ut igår
Citera
2007-05-08, 16:52
Medlem
BP är jag ganska säkra på att de åker ur.
Citera
2007-05-08, 16:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Nu såhär efter några omgångar, Vilka åker ur tror ni?

Örebro såg inte bra ut igår
För tidigt att sia än. Som någon nämnde ovan så skiljer det tre (!) poäng mellan första och sista plats. Det känns i nuläget som en oerhört jämn serie.

// Roger P.
Citera
2007-05-08, 17:02
Medlem
erikbes avatar
Lag som ÖSK, BP och TFF. Kanske även GAIS kommer att få det riktigt tufft vad det lider. Jag utropar absolut inte IFK till en guldkandidat trots gårdagens hybris. Det blir stentufft
Citera
2007-05-08, 17:35
Medlem
Agent|Os avatar
Ett mycket positivt besked inför kvällens toppmöte är att Junior är skadad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in