2007-04-28, 19:20
  #2137
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Vad grundar du det på?



Nä, det finns bättre spelare att lägga pengar på. Sånna som Jonson t.ex.

Ja men otur att han lider av pollenallergi
Citera
2007-04-28, 19:21
  #2138
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av williamwallace
4-0, behöver man säga något mer?

Ni som tycker att det var AIK spela dåligt och inte MFF som spela bra, har ni tänkt på att det kanske var MFF som gjorde AIK dåliga?

Tror det räcker med skrivandet nu, njuter av segern istället.

Jo förresten, en sak till, 4-0.

MFF var helt klart bra men AIK's taktik var värdelös...
Citera
2007-04-28, 19:22
  #2139
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Nä, det finns bättre spelare att lägga pengar på. Sånna som Jonson t.ex.

*host host*

Så Jonson skulle vara värd 14 miljoner?

Jo tjena!
Citera
2007-04-28, 19:22
  #2140
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Ja men otur att han lider av pollenallergi

Det är lugnt. Det väntas mycket mindre pollen i år än i fjol. Dessutom har han fått dispens för sin knarkspruta. Jag är inte orolig.

Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
*host host*

Så Jonson skulle vara värd 14 miljoner?

Jo tjena!

Var inte bitter över att ni har sämre ekonomi än oss.
Citera
2007-04-28, 19:25
  #2141
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Frågan är om Allsvenskan 2007 inte är ännu sämre än Allsvenskan 2006.

- F.G
En tröst är ju att publiksnittet lär öka, har ju varit många matcher där arenorna varit slutsålda eller nästintill slutsålda. Lägg till ett par nybyggda arenor på det så kan det bli ganska livat på matcherna i framtiden.
Citera
2007-04-28, 19:26
  #2142
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Var inte bitter över att ni har sämre ekonomi än oss.

Inte ett dugg bitter över att ni har en extern försörjningskälla som vi också har.
Men fortfarande så är inte Jonson värd 14 mille. Och ni hade råd att köpa fler kvalitetsspelare som Quirino. Gör slag i saken eller är det bara tomma ord?

Skit som samma.
Vi syns snart på derbyt och förhoppningsvis krigar vi bättre då och kan vinna mot er med uddamålet och tre benbrott. Kanske på Jonson, Batan och Jones så ni får toppa med Qurre

Happy time!
Citera
2007-04-28, 19:26
  #2143
Medlem
cecels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Frågan är om Allsvenskan 2007 inte är ännu sämre än Allsvenskan 2006.

- F.G
förra året var allsvenskan bra, men den verkar sämre i år. går så långsamt. Hoppas det blir bättre snart
Citera
2007-04-28, 19:28
  #2144
Bannlyst
Just ja, på tal om publik. 16k i Malmö mot aik är väl ändå ganska värdelöst? Och det ska inte Malmö ha all skit för - för det var bland de mest patetiska bortaföljen jag sett på senare år.
Citera
2007-04-28, 19:28
  #2145
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Vad grundar du det på?


Som jag skrev i mitt inlägg -- i de 3 matcher jag har sett så har försvarsspelet periodvis legat på en nivå som inte hör hemma i en högsta-liga; hjärnsläpp och hårresande missar.

Men... det var som sagt en löst utkastad fråga. Somliga verkar ha samma känsla som jag. Efter 10 omgångar kanske man kan ha en klarare åsikt.

Djurgården är dock betydligt bättre än 2006, det kan man säga redan nu.

- F.G
Citera
2007-04-28, 19:30
  #2146
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Just ja, på tal om publik. 16k i Malmö mot aik är väl ändå ganska värdelöst? Och det ska inte Malmö ha all skit för - för det var bland de mest patetiska bortaföljen jag sett på senare år.

Jah håller med 16k är för lite, kanske var många besvikna på matchen mot bönderna. Och sen så insåg väl tattarna att dom skulle förlora, så dom kunde lika bra stranna hemma!
Citera
2007-04-28, 19:31
  #2147
Medlem
cecels avatar
varför skulle man vilja åka till malmö? det verkar ju vara helvetet på jorden
Citera
2007-04-28, 19:33
  #2148
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
varför skulle man vilja åka till malmö? det verkar ju vara helvetet på jorden

Man måste väl ha pass om man ska till Danmark?
Vi är ju tattare. Vi har ju inga pass.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in