Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Var inte bitter över att ni har sämre ekonomi än oss.
Inte ett dugg bitter över att ni har en extern försörjningskälla som vi också har.
Men fortfarande så är inte Jonson värd 14 mille. Och ni hade råd att köpa fler kvalitetsspelare som Quirino. Gör slag i saken eller är det bara tomma ord?
Skit som samma.
Vi syns snart på derbyt och förhoppningsvis krigar vi bättre då och kan vinna mot er med uddamålet och tre benbrott. Kanske på Jonson, Batan och Jones så ni får toppa med Qurre
Happy time!