2007-04-16, 13:54
Medlem
lukaszs avatar
Äntligen hemmamatch för MFF, verkar bli kanonväder, vågar man hoppas på över 20.000?
Och solklar seger naturligtvis
Citera
2007-04-16, 14:51
Medlem
Satyricons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ismyheadstillon
Tack gud för Fabio som styr upp så gott han kan och räddar KFF.

Kung Fabio är världsklass. Jag har för övrigt aldrig sett honom så muskulös. Han måste ha bott på gymmet när han var skadad förra året.
Citera
2007-04-16, 15:47
Medlem
melackos avatar
Fan va roligt att Malmö äff äff har sålt sin damsektion till LDB.. haha hur lågt kan man sjunka ?
Citera
2007-04-16, 15:54
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melacko
Fan va roligt att Malmö äff äff har sålt sin damsektion till LDB.. haha hur lågt kan man sjunka ?

Det var ett bra tag sedan damlaget gick ur förening Malmö FF. Men dock skönt att skiten även namn så vi slipper förknippas med damfotboll och bordtennis.

Snart dags att gå pou match. Hata Gais!

Edit:
Komiskt att detta kommer från en Linköping-supporter. Ett vitt lejon(?) till klubbemblem och en arena vid namn Cloetta Center, någon?
Citera
2007-04-16, 15:55
Medlem
Giggis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melacko

Det är väl inte så himla roligt, snarare tvärtom. Jag tycker faktiskt att det är sorgligt att en så stor klubb som MFF inte lyckas ha både ett herr- och ett damlag. Vem det beror på råder det väl delade meningar om. Damerna är för stolta för att ta emot hjälp och herrarna bryr sig väl egentligen inte!

Jag förstår att damerna väljer detta sponsoravtal, det var enda räddningen.

Iaf, det ska inte hänga som ett moln över oss idag när det är hemmapremiär. Solen skiner och fåglarna kvittrar, det är underbart!

Btw, någon som vet mer om huruvda det blev en extra ståplatsläktare till söndagens derby mot TFF? Skulle försöka beställa sittplats igår, men enligt bokningen på TFF:s hemsida är det fullbokat på allt utom tre sjukt dåliga platser, vilket låter osannolikt. Ordinarie ståplats på Vångavallen vägrar jag stå på för där ser man så dåligt.
Citera
2007-04-16, 16:10
Medlem
lukaszs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Snart dags att gå pou match. Hata Gais!

Japp det blir sittplats idag på södra läktaren, en kompis vann biljetter. Men jag vet att Nina ordnar ett fint tifo mittemot.
Citera
2007-04-16, 16:21
Medlem
williamwallaces avatar
Fy fan! Äntligen är det himmapremiär. För någon veckan sedan trodde jag inte på en publik på mer än 20.000, men nu, nu jävlar. Tippar på 21.500. 3-0 till Malmö!
Citera
2007-04-16, 17:02
Medlem
Ahruons avatar
"Jari Litmanen skadad igen

Malmö FFs Jari Litmanen är skadad efter att ha ramlat i trappan när han skulle hämta mjölk åt sin son. Skadan inträffade för tre månader sedan, men Litmanen har fortfarande problem. "

Den gode Jari har otur med skador, minst sagt.
Citera
2007-04-16, 17:12
Medlem
erikbes avatar
Lutar åt att IFK Göteborg ger Mathias Ranegie chansen från start på topp mot AIK i morgon. Ska bli kul att se honom. Han verkar vara en blivande kultspelare
Citera
2007-04-16, 17:16
Medlem
melackos avatar
Imorrn blire tre lätta poäng för AIK iaf
Citera
2007-04-16, 17:21
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Lutar åt att IFK Göteborg ger Mathias Ranegie chansen från start på topp mot AIK i morgon. Ska bli kul att se honom. Han verkar vara en blivande kultspelare

Är det debut?

Förstår inte varför man skulle sätta M Berg på bänken i förmån för honom, men han kanske är duktig.

Hjálmar Jonsson .
Citera
2007-04-16, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Är det debut?

Förstår inte varför man skulle sätta M Berg på bänken i förmån för honom, men han kanske är duktig.

Hjálmar Jonsson .

Han spelade ett par minuter mot TFF, men det bli första allsvenska från start. Han är ganska rejäl och oputsad så tanken är väl att han ska nita Niklas Carlsson så hårt att hans skeelnade ögon hoppar rätt igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in