Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-01-02, 19:05
Medlem
Visste inte var jag skulle posta men vet ni om det finns nån klubb/bar som har öppet ikväll om man vill ta sig några bira ??
Citera
2007-01-02, 19:07
Medlem
toMishs avatar
Du kan börja med att skriva var du bor...
Citera
2007-01-02, 19:07
Medlem
pentrys avatar
Och i vilken stad vill du ta en bira i då? O´Learys i Skellefteå eller på Bistro i Malmö? Spelar ingen roll vart?
Citera
2007-01-02, 19:11
Medlem
Tjingelings avatar
Well.. Jag kan ju bjuda på några öl..
Citera
2007-01-02, 19:13
Medlem
Jävla dönick man är Stockholm.
Citera
2007-01-02, 19:36
Medlem
Kom igen nu då!
Citera
2007-01-03, 00:45
Medlem
hudlums avatar
Inte för o vara elak, men om du nu bor i Sth och har lite innanför pannan borde det väl int te sig alldeles för svårt att lista ut om det e ngt öppet och var? samt har du verkligen åldern inne?
Citera
2007-01-03, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hudlum
Inte för o vara elak, men om du nu bor i Sth och har lite innanför pannan borde det väl int te sig alldeles för svårt att lista ut om det e ngt öppet och var? samt har du verkligen åldern inne?

Tänkte mer på nåt ställe som kanske inte var så känt. Skit i att svara om du bara ska hålla på din surfitta
Citera
2007-01-03, 01:22
Medlem
toMishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seolseol
Tänkte mer på nåt ställe som kanske inte var så känt. Skit i att svara om du bara ska hålla på din surfitta

Vad kallade du honom sa du?
Citera
2007-01-03, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toMish
Vad kallade du honom sa du?

Usch.
Citera
2007-01-03, 01:28
Medlem
En stilstudie i hur det kan gå när man är trött:

Här skrev jag: "Det finns några ställen som har öppet till 3, jaga iväg snabbt som fan så hinner du t.o.m. bli full på köpet."

Sedan postade jag länken:
http://www.kalendarium.se/

Efter det korrekturläste jag på kalendarium.se och insåg att det var onsdagens klubbar som listades, eftersom det faktiskt är onsdag nu. Eftersom jag ändå hade gjort mig jobbet att knappra in hemsidan, titta på den och börja författa ett svar här tyckte jag att det var onödigt att inte posta överhuvudtaget, därav denna harang som i sin helhet tog längre tid att skriva än det ursprungliga inlägget på två rader.
Citera
2007-01-03, 03:13
Medlem
hudlums avatar
Rofl, surfitta säger du, skall du förolämpa mig får du allt komma på något bättre..

Bästa o göra e o bara knata ut på stan in på smågatorna runt hörnet o spana om det ligger något hak där, svårare än så är det inte
Var ett bra tag sedan jag var i Sth o partajjade men söder fanns det en hel del smågoa hak på
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in